reklama

(z)mysel

...asi každý z nás už zažil ten pocit...keď si myslel, že šťastnejší už byť nemôže, a popritom si nevšimol drobný vánok v pozadí, ktorý v okamihu nepozornosti zmietol všetky karty zo stola v priebehu sekundy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)
Obrázok blogu

Sú dni kedy sa cítiš šťastný a o pár hodín na to nevieš čo od hnevu. Vtedy si prajem ne(byť), jednoducho nachvíľu vypnúť tlačítko existenica a prejsť do núdzového režimu, dokým sa všetko nevráti na správne miesto. Hoci musím sa priznať, že keby som sa nenaštvala aspoň raz do týždňa, nevedela by som si naplno užiť nasledujúcich 6 úžasne vzrušujúcich dní plných šťastia.

Keďže aj ja som len človek - večne nespokojný tvor, stále som sa snažila prísť na to prečo sa stalo to čo sa stalo, prečo práve ja, prečo teraz, prečo to a prečo ono, a prečo sa vlastne neustále musím pýtať prečo. Už ma to vážne nebavilo, a včera som po 22 rokoch prišla na to prečo je aj v mojom živote stále to otravné prečo. Odpoveď mi dal ten hore. Hej poviem vám - Boh je super, hoci to už dávno viem, včera ma prekvapil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z dlhej chvíle a neustále prítomného "prečo" v mojom živote som si otvorila Bibliu. Bola to strana 941, ktorá mi dala okamžitú odpoveď. Prečo bolo zmietnuté zo stola v priebehu pár sekúnd a nahradili ho tieto slová: "Všetky diela Pánové sú veľmi dobré...Všetko čo ustanoví stáva sa na svoj čas. Preto nehovorte: "Načo je toto a na čo tamto?" - lebo svojím časom všetko sa ukáže potrebným....... Nesluší sa pýtať: "Čo je toto a čo zasa ono?" - Všetko bude potrebné na svoj čas. (Sir 39,21)

Vtedy som si uvedomila: "Do kelu čo riešiš?" Áno viem a chápem, že niekedy keď vás niečo náramne trápi potrebujete okamžitú odpoveď, ale v konečnom dôsledku keď tak spätne nazerám na veci, ktoré som považovala za životné katastrofy, uvedomujem si, že to boli vlastne len malé milé pošmyknutia. Pretože keby som mala všetko po čom som vždy túžila, sorry, ale momentálne by som bola slobodná mamička s vytknutým členkom a seknutou chrbticou snívajúca o tom, že Brian z Backstreet boys sa predsa len raz vráti a vezme si ma za ženu. :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okej, ak mám byť fakt úprimná, stále nerozumiem prečo je na svete toľko zla, vojen a nenávisti, ale možno je to preto aby ľudia mali možnosť pomáhať si navzájom v každej situácií. Lebo keby bolo len dobro, každý by bol dobrý a vlastne svet by bol celkom nudne ideálny. Čo by sme celé dni robili? Keby má každý dosť peňazí, dostatok lásky, 24 hodinový úsmev na perách a v garáži rovno tri bmwčka s krásnou, múdrou a dokonalou ženou s dvoma nesmierne nadanými deťmi. Bola by to trošku nuda, možno trošku viac - vlastne úplne.

Preto vďaka tomu - tam hore za to, že mi osvetlil pár odpovedí na otázky.. a viem, že ak znova zabudnem on mi to rád pripomenie.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu