reklama

stačil okamih :)

...prechádzala som sa po prístave a rozmýšľala čo všetko musím urobiť, čo chcem zmeniť, ako by mali moje nasledujúce dni vyzerať, kedy sa už konečne ozve a vlastne som zabudla pri tom všetkom čo som naozaj chcela..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Mr Happy
Mr Happy 

...nevedela som si spomenúť, tak som len pokračovala v chôdzi s úmyslom prevetrať si hlavu, čo sa mi však vôbec nedarilo. Začala som byť mrzutá a nahnevaná sama na seba, že možno nerobím všetko čo je v mojich silách.

A keď už sme pri tom ako vie človek odhadnúť čo už je nad jeho sily? Podľa mňa sú to len čisté dohady, pretože som si to otestovala sama na sebe pred pár mesiacmi pri korčulovaní. Myslela som si, že viac ako 4 hodiny na korčuliach je nad moje sily, mýlila som sa a zvládla ďaľšie dve. Človek si asi nemôže dávať limity, ale zas na druhej strane, keby si ľudia nedávajú limity stúpol by počet účastníkov na tohtoročnej olympiáde, keby bol každý perfektný vo všetkom čo robí ;)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale to som trošku odbočila, takže vráťme sa tam kde som bola...prístav, ja, plná hlava problémov, mrzutosť, nespokojnosť a všetky tie negatívne pocity dokopy. Keď som zrazu na konci prístavu zbadala mladé dievča. Bola na vozíku. Priblížila som sa a ona sa usmiala. Ja som jej úsmev opätovala. Potom sa ma spýtala ako sa mám? Odpovedala som, že dobre a zároveň som jej položila rovnakú otázku. Ona povedala, že sa má úžasne, užíva si počasie a je vďačná za krásny slnečný deň. Vtedy mi to zaplo a konečne som si spomenula čo som chcela. Chcela som byť šťastná, len som si asi neuvedomila, že namiesto šťastia a vychutnávania si dňa rozmýšľam nad tým čo ma ešte čaká.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odvtedy sa snažím žiť daný okamih, žiadne potom. Jednoducho teraz :)

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  53x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu