reklama

tik-tak

Dnes to bol budík v rytme Addicted to u. To vám poviem, ak si chcete nejakú pieseň znechutiť nastavte si ju ako tón zvonenia, a hneď každé ráno. Milovala som ju, teraz? Som rada keď mlčí. Odbila 8ma hodina, ranné vtáčatá sú už dávno hore.... tik tak.... rozmýšľam čo všetko musím stihnúť....tik tak... som príliš unavená na to aby som sa vrhla do niečoho príliš energického. Tik tak...zuby... tik tak....vraciam sa do postele. Dnes mám voľno, aspoň si myslím....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tik tak... nechce sa mi ležať. Tik tak.... schádzam dole po schodoch, odpratávam kufre z cesty, a dávam si polhodinovú rozcvičku. Tik tak...energia stúpla o 30%. Sprcha...raňajky. Tik tak...sms. Nemám chuť oddychovať. Odchádzam von. A zas späť. Momentálne píšem - do rytmu hrá John Legend, tak svojsky legendárne, a tikot hodín zároveň. A neskôr ešte jedna povinnosť, potom korčule... tik tak..možno dnes nie.

Tik tak, tik tak......minúta po minúte. Môj a náš život. Je tu, práve teraz, nie potom, nie znova...každá minúta sa líši od sekundy a tá zas od hodiny. Potom tie dni, týždne, mesiace, roky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skús sa zastaviť. Započúvaj sa do tlkotu svojho srdca. Je to čo práve teraz robíš to čo naozaj chceš, to po čom túžiš? Alebo je to niečo čo sa od teba očakáva? Si šťastný?

Koľko krát si sa dnes zasmial?

Koľkokrát nahneval?

.......................tik tak

Potešil si niekoho? Ublížil si?

tik tak

Minúty bežia.

Skús povedať prepáč, usmej sa na toho koho obočie je príliš zvraštené na to aby videl, že deň je krásny.

Smej sa, stále. Nahlas. Rob chyby, pouč sa. Alebo aj nie, sprav ich znova.

Nič sa ti nechce? Lež. Ale potom vstaň. A možno nie.

Je to tvoj život, tak prečo nie?

tik tak....tik tak

Vstaň v noci, choď spať ráno, raňajkuj podvečer a obeduj ráno. Prevráť svet naruby, mysli na svoje záľuby. Ale predsa miluj. Každého - či je večer, a či ráno. Či máš dobrú náladu, alebo sa ti niečo stalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tik Tak

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu