reklama

P.S. hľadá sa on, a možno nie

Dni občas idú jeden po druhom tak monotónne, že neregistrujeme drobné radosti, a nezvyčajnosti okolo seba. Sú príliš roztrúsené, a hlavne nenápadne malé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nedeľu zmenil on. Stačila malá prestávka, a moja chorobná chuť na orechy. Vybehla som z budovy, že si teda odskočím ukojiť svoje chute na ten malý drobný prírodný poklad.

A "lala". (Toto citoslovce som ako malá zbožňovala. Tuším vypadlo z kontextu o tom, ako sa žabiatko narodilo.)

Vráťme sa ale ku zmene. Bola super. Milujem mandle a lieskovce, ale už mi idú hore krkom, takže hovorím si v duchu, že pre zmenu - dnes by to chcelo orechové kešu bláznovstvo. Po neúspešnom snorení sa pýtam pani predavačky, že kde by bolo možné nájsť „nejaké to kešu". Vtedy sa ozve postava tesne za mnou, vraj „tu", a ukáže smerom ku vrchnému regálu . Namiesto toho aby som zrak upriamila na policu s orieškami, zahľadím sa do tých zvláštnych očí, a postavu s hlasom človeka. Hovorím si, že niečo na nich bude, a pokračujem pohľadom na policu s presolenými orieškami. „Ale ja hľadám nesolené," odvetím zaujímavej postave predo mnou. Usmeje sa, a pomôže mi s hľadaním. Priznáva, že aj on miluje kešu, a že tiež preferuje nesolené...a bla bla. Vypínam mozog, zapínam ´tlačítko´ záujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obyčajná nedeľa dostala slabšie nakopnutie smerom hore.

Je očarujúci. To čo vyžaruje som už dlhšie nezachytila od žiadneho náhodne okoloidúceho „mužsko - hormonálneho" jedinca. Do rozprávky o jedincovi, a „jedinke" vtrhne element zvaný realita v podobe kamarátky. Vraj si mám švihnúť, už nás čakajú. Tak si navzájom s nedeľnou postavou mužsko - žensky vymeníme pohľady, poďakujem sa za pomoc pri snorení ´sámošky´, a utekám svojou cestou. Neotočím sa, aj keď city sú naliehavo tlačiace sa do prvých radov srdcových chlopní. Hovorím im, že bohužiaľ, že kontakt nemám - tak to stopni.

Chcelo by to známu vetu: „bol iný ako ostatní." Nie. Nebol. Bol rovnaký. Nezmenil môj život, iba dal farbu nedeli. A to sa so mnou šťastie nechcelo už dlho podeliť.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu