reklama

Jedna dávka.

pár mesiacov dozadu. Vypadal ako každý iný, neprišiel jej mimoriadny. Bola som tam, rozumiem jej. Tanec, množstvo ľudí. Zrazu prišiel s ponukou na tanec. Hovorí si, "prečo nie".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Bolo to zvláštne, pozerala mu do očí, a videla to čomu sa hovorí, záblesk čudne-krásneho človeka. Videli sme to spolu. Musela sa mu vyhýbať, bol príliš nebezpečný. Prešla chvíľa, za ňou ďalšia. Mala ten pocit. Natiahol ruku, odtiahla sa - odišla.

pár dní, a našiel si ju. Nebol správny čas. Srdce bolo na „odvykačke", nemala som záujem. Hral sa s detskou mužnosťou v hlase. Bolo to odlišné, a tak vzrušujúco ponorené v nečase. Mohlo pršať, bola som šťastná.

pár hodín. Som v tom. Útek som ponechala zbabelcom. Jednoducho moja duša nasávala, to čo srdce chcelo. Pretrela som srdce na bielo, s červenými bodkami. Toľkokrát, toľko slov - a ten pocit ako ma má veľmi rád. Chcela som to znova, opäť - a vlastne neprestajne. Moje city sa chovali podľa situácie - a napriek tomu tajne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale ako dávka bieleho prášku pominie, zmizol aj on...

Možno nasadol na svoj mužný trón, a zahral si z diaľky s mojím srdcom bedminton.

Tú hru si rada zahrám aj ja, hoci s košíkom.

A on?

Mám ho rada - aj keď viem, že dal prednosť klasikom - a zobúdza sa každé ráno zošednutým budíkom.

Počiatočné štádium zamilovanosti má na ľudský organizmus rovnaký účinok ako dávka kokaínu, tvrdí psychológ Arthur Aron z Newyorskej univerzity, ktorý dospel k svojmu zisteniu s pomocou počítačovej tomografie mozgu. (abc.es)

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu