reklama

...podaj mi ruku, a ja ju vymením za úsmev

Začiatok týždňa je pre každého z nás hekticko-únavný. Máme pred sebou 5 dní, a v diaľke vidíme siluetu víkendu. Preto sa pondelky nenesú často v duchu úsmevov. Tento bol však nabitý takou "pozitívnosťou", akú hoc kde na rohu nenájdeš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ranný tréning, povinnosti, a hodina voľna medzi tým. Nemala som chuť, ani náladu na žiadnu ďalšiu "kávu (ktorú nepijem)", ale dlho som ju nevidela. Išla som, a stálo to za to. Sú ľudia, ktorí ti dajú viac než veľa. Ona je medzi nimi. Nekonečný rozhovor, a v ňom zmes pocitov s citmi priateľa.

Je to silný človek. Stala sa tou malou príčinou, prečo sa vrátiť späť ku svojej zaprášenej podstate.

Cesta späť, znamenala pre mňa - precitnutie. Na polceste sa všetko čo ma dusilo, v chladnom večernom vzduchu kompletne stratilo. Zostal iba prihlúpli úsmev na tvári. Ďakujem jej za všetko, a vlastne ešte viac. A vďaka za to, že takých ľudí medzi nami je stále dosť, a občas viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo z toho je myslené pre vás?

Nikdy sa nevyhýbajte stretnutiam.

Každý človek je v niečom inom silný,

a pomôže ti viac, ako akýkoľvek psychológ vplyvný.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu