reklama

Moje malé závislosti. To čo mám rada? "..Milujem."

Milujem Ráno. Hlavne to jarno-letné nakúkanie slnka spoza okien nado mnou. Beh, či iný druh športu, ktorý ma v okamihu prebudí, a spraví ma znova aj dnes duchaprítomnou. Moju sestru, to zvláštne čudo, ktorému vykúkajú spod paplóna len kučery. Strapaté afro na hlave, ktoré skrýva mnohé domorodé povery.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Milujem obrovské raňajky, to je moja každodenná úloha. Pohľad do zrkadla, keď vyzerám ráno, ako čudne milá mátoha.

Mám rada dlhé kroky do školy, vďaka ktorým prednášku opäť zrejme nestihnem. A nie, nie je to tým, že z postele sa ráno nedvihnem. Jednoducho mám čas. Rada, a hlavne na všetko.. Mám rada keď beží, a potom sa zas vlečie na chvíľu. Keď sa vlečie milujem pozorovať všetkých ľudí z profilu.

Mám rada vôňu jabĺk, a ich super chuť. Mohla by som ich jedávať od rána do večera. A potom zas znova. A hovoriť si pritom sama sebe: „Dobrú chuť!" Najviac však milujem orechy, to je silné puto, až do konca života. Nemusí ma chytať ani melodramatická clivota. Jednoducho je to vec na ktorú nedám dopustiť, aj keby ma mali zajtra všetci opustiť. Milujem rozhovory s mojou mamou trvajúce hodiny. Vtedy mám pocit, že minúty sa delia na tretiny. Mám rada bláznivých ľudí, takých, ktorí ma vedia rozosmiať v jednej sekunde. Mám rada spontánne chovanie, a keď počas prechádzky natrafím na červené hojdačky na tráve.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujem mužov, ktorí majú svoje ciele, a starajú sa o seba. Je fajn keď majú jednoducho niečo do seba. Milujem písať od rána do večera. Mám rada ten pocit keď ma niečím inšpiruješ, alebo len s úsmevom na tvári nezmyselne sekíruješ. Milujem svojich priateľov, s ktorými preberieme témy od zrodu zeme, až po dnešok. Nepovedať si čo sa včera stalo, by bol zrejme prehrešok. Mám rada detský smiech. Tie malé ruky, ktoré ťa s očakávaním objímu. Obrovské kukadlá, ktoré všetko na svete pozitívne rozhýbu.

Milujem moju rodinu, aj keď sa občas hádame, a skáčeme si do vlasov. Bez nich by som nebola taká aká som. A to ja vážne moji milí za to rada som. Mojich dvoch bratov, ktorí ma strážia ako rytieri. Pri nich mám pocit akoby som žila v bavlnenom pancieri.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám rada reči o ničom, a množstvo prázdnych milých slov. Jednoducho by som sa rozprávala so všetkými, od rána do večera. Milujem ľudské životy, príbehy, a potom ticho. Mám rada čas kedy môžem robiť nič. Ale aj fakt, že neviem oddychovať. Jednoducho milujem všetko aktívne. Blázniť sa len tak, a nemusím byť ani na víne.

Keď sa svet točí, a napriek tomu nezmizne mi z očí..

Milujem kričať na plné hrdlo, a potom byť ticho ako myš. Milujem milovať. Objímať. Zatínať päste keď sa bojím.

Milujem svoj život.

A kvôli týmto veciam si v pohode každý deň aj dlhý rad vystojím.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu