reklama

čo?

Včera ráno som dostala otázku, nad ktorou som sa ale neskôr počas dňa minimálne 5x pozastavila. Poznáte ten pocit keď žijete rutinu dní, a zrazu na obyčajnej rovnej ceste natrafíte na niečo čo vás prinúti zastaviť sa a uvažovať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Why is your life so wonderful? (Prečo je tvoj život taký úžasný?)“

Predpokladám, že minimálne 85% populácie práve nadvihla aspoň jedno obočie a uprela automaticky pohľad do strany a povedala si sama pre seba ´môj život, že je úžasný?´ Aj ty? Aj ja. Na jednej strane sme si vedomí, že všetko v živote nie je ideálne, ale na druhej strane vieme, že to čo sa nám deje sme si akosi sami priniesli do našich životov. Našimi slobodnými rozhodnutiami. Pokiaľ nehovoríme o tragédiach, ktoré sa jednoducho dejú bez nášho pričinenia. Vráťme sa však späť k otázke. Čo je tá vec, ktorá ťa napĺňa, a vďaka ktorej sa tešíš na ďalšie ráno? Máš? Ja už postupom času áno. Pre mňa je tou vecou písanie. Spôsob kedy moja myseľ nepracuje, ale oddychuje a presúva sa nezvratnou rýchlosťou medzi medzistupňami rôznych predstáv. Vtedy nemusím nič, keď píšem som to ja v „surovom stave“. Neupravená, reálna, snívajúca s jednou nohou na zemi a druhou na oblohe. Myslím, že toto je ten pocit šťastia, zmyslu a pochopenia zároveň. Máš aj ty niečo čo ťa na toľko napĺňa, že nemusíš nič viac? Potom si šťastným človekom.
Dnešný svet je príliš uponáhlaný (hoci si ho pokojný neviem predstaviť) a my strácame prehľad medzi našimi túžbami a očakávaniami od druhých ľudí. Možno nás robí šťastnými nejaká úplná „hlúposť“ ako tiché civenie do stropu, zbieranie mincí, objímanie stromov, kreslenie smiešnych obrázkov, či pozorovanie ľudí a ich príbehov. A práve preto, že svet tieto naše činnosti pokladá za zbytočné pre toto storočie a pre ďalšie generácie - akosi podvedome prestávame robiť to čo milujeme. Veď vlastne na čo aj. A vtedy sa ocitneme v začarovanom kruhu práce, starostí, únavy, a do postele odchádzame bez zmyslu života. Čo tak sa vrátiť k tým malým hlúpostiam? Čo tak byť opäť aspoň pár minút denne tým obyčajným človekom? Nie je to o tom vykašlať sa zrazu na povinnosti, a prácu, ktorá nás živí, len priniesť to obyčajne – neobyčajné ja naspäť k životu.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Niekedy je jednoducho úplne v poriadku počúvať samého seba, nemať na všetko odpoveď, a byť ok aj s tým ak ti nikto iný nerozumie...


.....why is your life so wonderful?

p.s. nemusíš byť vždy "perfektný", práve v momente keď si sám sebou si ešte viac než perfektný! :)

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu