reklama

Je to ten pravý?

Ruku na srdce milé dámy,... koľkokrát za život ste si položili túto otázku? Tak akosi sa vždy objaví v momente, keď si zrazu nie sme isté o čo vlastne druhej strane v našom vzťahu naozaj ide..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niektorí majú pocit, že pár rokov dozadu bolo ľahšie ľúbiť, zistiť záujem muža, či mať možnosť odžiť si tú svoju vlastnú rozprávku. Dnes ako doba pokročila, sme sa začali navzájom vo vzťahoch vzďalovať. Túžime po láske, zároveň sa nám však zdá príliš náročná, neskôr nechceme byť zranení, a preto radšej neskúšame a uzatvárame sa do našich virtuálnych svetov, kde nám nemôžu ubížiť. Napriek tomu sa láske nevyhneme, a keď príde, začíname si klásť otázky či je to naozaj tá pravá..

Mali sme rozhovor, a zrazu padla otázka: „Ako mám vedieť či je to ten pravý?“ V tom okamihu akosi prirodzene všetci zbystrili pozornosť. Síce sa to opýtala len jedna z nich, ale ostatné s touto otázkou bojovali vždy keď na chvíľu zapochybovali o svojich priateľoch, mužoch, či otcoch svojich detí. Zrazu som si spomenula na jeden pár, ktorý som nedávno stretla vo vlaku. Nepoznala som ich, ale videla som pohľad, ktorým sa na ňu pozeral. Akoby videl majstrovské dielo od slávneho umelca, ale pritom ľudia okolo, dotyčnej žene nevenovali žiadnu pozornosť. To ako ju počúval, ako jej odpovedal na otázky, ktoré by prišli niekomu úplne žensky naivné a hlúpe. Stačila mi hodina na to aby som z tých dvoch cítila lásku. Nebola výnimočná, hlučná, vyšperkovaná - bola úplne jednoduchá. Držal ju za ruku, keď sa vlak naplnil, objal ju aby do nej niekto náhodou nenarazil, počúval ju, smiali sa,.. Na prvý pohľad som si myslela, že to musí byť asi čerstvo vytvorený vzťah, ale po chvíli som zistila, že som sa mýlila. Tá veta, ktorú jej povedal vo mne zostala dodnes. Držala tašku s nákupom (nič extra veľké), a on sa jej ju pokúšal vziať. Skúsil to asi 2 krát, ale vždy ho odbila tým, že to zvládne sama. Neskôr keď sa snažila otvoriť nejaké vrecko zopakovala sa podobná scéna, až nakoniec povedal.. „Viem, že to všetko zvládneš aj sama, ale ja to rád spravím za teba.“ Hovorím si, že je to príliš dokonalé, na to aby boli spolu dlhú dobu, keď sa zrazu ozvala: „Ty si taký istý blázon už 7 rokov.“ A on na to: „..pre teba ním zostanem.“ Hoci som túto dvojicu sledovala len hodinu počas cesty vlakom, a nepoznala som zvyšok ich príbehu, mala som pocit, že ona si túto otázku klásť nemusela. Jednoducho to cítila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A pre teba mám odpoveď..

Či je tým pravým, spoznáš v slovách, ktoré pre teba denne vysloví. V správaní pred ostatnými, kedy si ťa vždy milo a verejne prisvojí. V hádkach, v ktorých sa snaží nájsť rozumné riešenie. V situáciách kedy sa o teba bojí, a v tých kedy neskrýva z vášho vzťahu nadšenie. Je to ten pravý ak zostane aj po tom, ako časom zistí, že aj ty máš svoje chyby. Miluje ťa lebo si to ty, a bezpochyby. Tak ako sa pre teba rozhodol pred pár rokmi či mesiacmi, rozhoduje sa pre teba denne, a odznova. Nehovorí ja, ale my. Neprestáva sa snažiť, len preto, že už si sa stala jeho manželkou. Cení si ťa, a chráni ťa akoby si bola jeho novou priateľkou. Nemusí byť, a ani nie je dokonalý, ale jeho činy sa k tejto jednoduchej dokonalosti približujú. Je tam keď sa navzájom potrebujete, je tam aj vtedy keď si nerozumiete, je tam už roky, lebo vie, že si tam s ním. Si to ty. To isté rozhodnutie ako pred rokmi. Vie, že dokonalá láska neexistuje, ale napriek tomu sa k tebe chová akoby si pre neho tou dokonalou bola. Nepotrebuje prestávku od vášho vzťahu, nepotrebuje čas na rozmyslenie - ak sa pre teba rozhodol raz, spravil by to znova. Bez prestávky, bez výhovoriek, bez dôvodov prečo sa to momentálne nedá. Nehľadá dôvody, ale spôsoby,.. a vždy si nájde čas na ten moment keď ste len vy dvaja. „To“ medzi vami vás už roky spája.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetko ostatné sú len výhovorky, alebo fakt, že nie je z teba až tak paf. Hoci doba sa zmenila, a ľudia sú rozdielni, jedna vec sa nikdy nezmení. Tou vecou je záujem. O konkrétnu osobu, o teba. Pravdou je, že ak si začíname klásť otázky o tom, či je muž vedľa nás tým pravým... odpoveď je bližšie ako si vieme predstaviť. Bolí to, ale zrejme nie je. Inak by sme si túto otázku klásť nikdy nemuseli. 

Obrázok blogu

Skutočný muž ťa svojimi činmi jednoducho presvedčí o tom, že je ten pravý, ten druhý väčšinou zostane len pri slovách..

- nezabudni: „..skutočná žena to všetko zvládne sama, ale skutočný muž jej to nikdy nedovolí.“ (anonym)

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu