reklama

S týmto mužom budeš šťastná

Pri nových vzťahoch už nevieme čo očakávať od druhej strany. Chce viac ako len tvoje telo? Zostane? Dokážete spolu vytvoriť niečo čo trvá? Toto je on..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Včera som spolu s nimi oslavovala šieste výročie. Už od začiatku čo sa poznáme fungujú ako pár. V dnešnej dobe častých rozchodov každého zaujíma recept na dlhý vzťah, nikdy ma však nenapadlo spýtať sa na ten ich. Pôsobili na mňa tak, akoby ani žiadny špeciálny nemali, len fungovali. Mýlila som sa. Keď si odskočila, povedal niečo, čo ma prekvapilo, a prinútilo rozmýšlať:

"Nikdy som nevedel, a ani doteraz neviem, či je tá pravá. V podstate ma to ani nikdy zvlášť netrápilo, lebo v mojich očiach sa ňou zrazu stala. Veľakrát sa ako chlap obzriem za peknou ženou, no na druhej strane viem, že ju som sa rozhodol vnímať inak. Z prvotného zaľúbenia sa stala mojou voľbou. Z lásky k nej som sa rozhodol ovládať, a nepodľahnúť iným ženám. Ukázala mi ako ju milovať, a hoci nie som žiadny romantik, kvôli nej som sa niektorým ženským veciam naučil. Kvety už nie sú pre mňa španielskou dedinou, a futbal je pre ňu súčasťou mňa. Hádame sa často, ale nikdy neodídeme z domu bez toho aby sme si povedali prepáč. Spoločne sme sa naučili, že odlišnosti sú na to, aby sme si ako partneri rozšírili navzájom obzory, nie na to aby nás rozdelili. Viem, možno by som našiel krajšiu, chudšiu, menej nervóznu, pokojnejšiu, čokoľvek, ale na čo by mi bola? Po všetkej tej prvotnej vášni príde aj tak v každom vzťahu vytriezvenie, a až vtedy začína reálna láska. Bez endorfínov, a blbostí, ktoré vidíme cez ružové okuliare. Táto realita veľa vzťahov zabije, pretože ľudia začnú myslieť na seba, a svoje vlastné potreby. Na to, že možno stretnú niekoho lepšieho, a že na nič vážnejšie momentálne nie sú pripravení. Pravdou je, že každý z nás je pripravený natoľko, nakoľko sa pripraveným rozhodne byť. Hoci máme aj vlastné životy, napriek tomu ten náš spoločný svet, ktorý mi pomohla vytvoriť funguje na slove MY.."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

Po toľkých rokoch som zrazu zbadala pred sebou muža, s ktorým je šťastná. V tom momente som ju úplne pochopila. Keď prišla naspäť už som sa na nich nepozerala ako na ďalší pár, ktorý to po rokoch, či mesiacoch znovu vzdá. Boli iní. Takí normálni, a predsa úplne inak zmýšľajúci..
Ak ťa muž naozaj miluje bude to na tebe vidieť. Na vás oboch. Nebudete riešiť rozdiely, ale to, čo vás spája. Nebudete mať pochybnosti, a potrebu ešte chvíľu na sociálnej sieti lepších hľadať. Nebudete vaše podvádzanie pripisovať dnešnej chorej dobe, jednoducho sa budete milovať aj po dolietaní motýľov, aj s kilami naviac, aj s nedokonalosťami,..tak bláznivo, úprimne, a skutočne.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu