reklama

Je to láska, alebo len pobláznenie?

Veľakrát si myslíme, že niekoho milujeme, a až odstupom času zistíme, že to láska nebola. Dá sa to zistiť skôr, a predísť tak sklamaniu, ktoré pravdepodobne z jednostrannej lásky nastane?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď o ňom rozprávala, pripadal mi ako najdokonalejší chlap na svete. Až dokým prišlo na scénu slovíčko ale. „Vieš, ale keď vlastne ja ani neviem čo ku mne cíti. Chcela by som aby ma miloval tak, ako ja jeho. Ako to zmením? Ako sa do mňa prirodzene zamiluje? Nedokážem bez neho žiť. Je tou jedinou vecou na svete. Milujem ho viac, ako čokoľvek iné, občas viac, ako seba. Chcem iba jeho. Len on na celý život. Na ničom inom nezáleží..“ Pozerala som sa do tváre ženy, ktorá mala oči dievčaťa. Takého, ktoré verí na rozprávky. Na tom by nič zlé nebolo, lebo aj ja sama mám svoje obľúbené doteraz. Je však dôležité žiť aj realitu. Pozrieť sa pravde do očí. Hoci to často bolí, sebaklam nič na situácií nemení. V jej očiach to bol skvelý chlap. V mojich, a z toho, čo hovorila pôsobil však ako pravý opak. Žiadne city, kroky, žiadna snaha. Žiadne my, len ja. Ona v tom celom bola vlastne sama. Mala pocit, že randia. V noci, a v posteli. Ráno si boli úplne cudzí. Rátal s ňou keď sa potreboval zabaviť, ona si s ním zatiaľ vytvárala predstavy. Boli tak veľmi odlišní. Hlavne kvôli tomu, že kým ona robila kroky, on stál na mieste. Myslela si, že to môže zmeniť. „Snažím sa robiť všetko, ale stále som v kolonke, ktorá nemá pomenovanie. Milujem ho, a nechápem prečo on mňa nie?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Chvíľami mi jej bolo ľúto, potom som si však uvedomila, že nie je sama. Naivná, krásna žena. Je ich veľa. Ženy v snahe udržať si mužov zabúdajú na svoje zásady. Ich centrom sa stáva muž, a tým strácajú seba. Nahovárajú si, že láska všetko prekoná, zabúdajú však na to, že musí byť z oboch strán. Chlap sa do teba nezamiluje cez posteľ, cez to, keď urobíš pre neho prvé a posledné. On ťa buď miluje, alebo nie. Ak ťa vníma ako potencionálnu priateľku dá ti to všetko vedieť. Skutkami. V skutočnej láske ľudia nekladú otázky, a neexistujú dohady. Ona jednoducho je, a nič ju nezastaví. Keď sa nemusíš pýtať na to, či ťa miluje. Keď ho nemusíš prosiť, a hľadať dôkazy. Keď nevidí len tvoje telo, ale má ťa rád aj vtedy, keď ho nezvádzaš pohľadmi. Nie sú to žiadne šialené motýle, iba jednoduchý pocit domova. Ten, o ktorom už nepochybuješ, neskúšaš, neprovokuješ, jednoducho si. Ste spoločne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To, či ťa miluje, už dávno vieš. Niektoré veci si stačí len priznať...

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu