reklama

Kedy muž podvedie svoju ženu?

Myslela si, že ju prestal milovať, on jej však tvrdil niečo iné. Vraj žiadny muž nedokáže zostať verný po celý život len jednej žene. Mal pravdu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Pamätala som si ho ešte z vysokej školy. Vysoký športovec, pekná tvár, a šarm, ktorému kedysi podľahla nejedna žena. Nevideli sme sa viac ako tri roky. Pred pár dňami sme sa stretli, vraj potreboval poradiť. Tvrdil, že by chcel takú lásku, o ktorej píšem, ale zároveň neverí tomu, že niečo také ešte v dnešnej dobe existuje. Mal argumenty, ženu, ktorú prestával milovať, a predstavu o „dokonalej žene.“

„Vieš, strácam rešpekt ku vlastnej partnerke. Už ma ničím nedokáže prekvapiť. Stále si navzájom niečo vyčítame, hádame sa, a nemám náladu to už viac napravovať. Je úplne iná, ako by mala byť. Nič sa jej nechce, a mám pocit akoby sa zasekla, kým ja sa posúvam ďalej. Hoci sme spolu už niekoľko rokov, prestáva ma priťahovať. Túžim po iných ženách. Bezstarostných, športovo založených, aktívnejších. Chalani na tréningu mi povedali, že je to normálne, že ani oni nedokážu zostať navždy verní. Občas sa to vraj stane každému, aj ženám. Máme viac možností, ženy sa viac ponúkajú ako kedysi, nevera sa stala bežnou súčasťou života, len sa o tom tak veľmi nehovorí. Je to ako s jedlom. Ľudia vedia, že by mali jesť zdravo, ale občas si dájú aj niečo nezdravé.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri pohľade na neho, na muža, ktorý má jasno v tom, čo chce, a s čím už ďalej žiť nedokáže, som sa nachvíľu zamyslela nad svetom. Viem, že od dokonalosti má každý z nás ďaleko, ale je naozaj pravdou to, že nevieme zostať verní jednému partnerovi? Naozaj sa po čase pri každom partnerovi začneme nudiť? Budeme vždy potrebovať niečo novšie, a lepšie ako to, čo máme doma? Kam až chceme s našou slobodou voľby vo vzťahu zájsť?

Obrázok blogu

Láska, a vzťah nestojí iba na tom, čo chcem ja, čo potrebujem ja, čo mi chýba. Láska stojí na nás. Na spoločných túžbach, snoch, a hodnotách. Nikdy nenájdeme dokonalosť, ktorá nás bude baviť po celý život. Pravdou však je, že ju ani nepotrebujeme. Vzťah, ktorý vydrží, si musíme vytvoriť spoločne. Nie ja, ale my. Je potrebné nájsť partnera, ktorý nám vyhovuje, ale zároveň tvoriť kompromis, vďaka ktorému si budeme navzájom blízko, aj keď zostarneme. Je ľahšie povedať, že sa niečo nedá, ako pokúsiť sa o to, aby to fungovalo. Ak sa podvádzame, tak len preto, lebo nechávame zvíťaziť pudy nad zdravým rozumom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podviesť je jednoduché, skús niečo, čo stojí viac energie, napríklad zostať verný, a ty verná.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu