reklama

Keď sa žena naozaj zamiluje

Myslela si, že muži ako on už neexistujú a preto bola pripravená zmieriť sa s tým, čo príde a čo už prišlo. Napriek tomu jej ani jeden z týchto neúplných vzťahov nevydržal. Až kým...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poznáte ten pocit, keď presne viete, čo chcete a čo vás urobí šťastnými a keď to neprichádza jednoducho príjmete to, čo je, alebo prestanete hľadať úplne? Bola na tom už roky podobne. Žena, ktorá mala všetko a zároveň nič. Chcela niekoho s kým by to malo zmysel a tiež niekoho, koho by skutočne milovala. Uvedomila si, že predtým to boli len muži, ktorí v konečnom dôsledku nepredstavovali to, čo hľadala. Kým ona hľadala pochopenie, rešpekt a lásku, oni ponúkali zábavu, potešenie a krásu. Vždy sa videla pri dobre vyzerajúcom mužovi. Na jednej strane to bolo prirodzené, na druhej prázdne. Je to ako s nádherne zabaleným darom. Občas po otvorení zažijeme poriadne sklamanie. Hoci ženy okolo nej tvrdili, že žiadny normálny už nie je, a že musí prestať snívať, ona verila. To jej odhodlanie mám na nej asi najradšej. Poznáme sa už od škôlky a toto nikdy nezmenila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

Keď mi pred pár mesiacmi predstavila svojho nového priateľa, neverila som. Bol úplne iný ako muži pred ním. Nebol to jej „typ“ a nejak mi spolu nesedeli. Keď som s nimi oboma však strávila nejeden večer, pochopila som. Boli tak nejak zohratí a hlavne neuveriteľne spokojní. Nebola to dokonale vyzerajúca láska, ale niečo, čo bolo postavené na iných hodnotách. Neskôr mi povedala, že ho miluje práve preto, aký v skutočnosti je. Miluje spoločné rozhovory, úctu, rešpekt, oporu, všetko to, čo jej prejavuje. S ním je láska iná ako si ju v hlave rokmi ona sama vytvorila. „Viem, že predtým som milovala svoju vytvorenú predstavu o láske. Do neho som sa však zamilovala kvôli úplne inej veci. Nie je to o kráse, nezameniteľnom štýle, dokonalosti, či úspechu. Je to o jeho osobe, o tom ako sa s ním cítim a hlavne konečne milujem aj samú seba. My neplánujeme, ale rátame jeden s druhým. My neodchádzame, ale riešime problém keď nastane. My lásku neukazujeme ľuďom, ale sebe.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre niekoho zvláštne, pre iného dokonalé a pre mňa úprimné. Ona jednoducho pochopila, že láska nie je len krásna, ale hlavne reálna a neopakovateľná. Ak máš vo svojom okolí muža, s ktorým si rozumieš, zabudni na predstavy o dokonalom partnerovi, výzore, či iných podmienkach. Život je príliš krátky na to, aby sme čakali na princa na bielom koni. Na to, aby sme sa porovnávali, či celý život hádali. Miluj a budeš milovaná. Ty milovaný.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  53x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu