reklama

Keď láska nestačí...

Žena sa dokáže zamilovať veľmi rýchlo, horšie je to však so zabúdaním na niekoho, koho milovala. Koho sme milovali. Ty, ja, oni. Musíme vôbec?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Povedal, že ju miluje toľkokrát, že si jeho slová prehrávala v hlave každý deň, hodinu, minútu. Boli to pre ňu tie prvé dokonalé mesiace, kedy zabudneš na všetko ostatné a je tam len on. Ten jediný, ten ktorý ťa vraj urobí konečne šťastnou. Všetko zamilovanie a očarovanie však opadne keď príde realita, problémy a život bez prikrášlenia. Zrazu lásku odsúvame do úzadia a riešime veci podľa toho, ako nám vyhovujú. Kompromis nám už nevyhovuje a uvedomíme si, že chceme iné veci ako náš partner. Práve táto krátka veta ničí akékoľvek zvyšky lásky. „Ja chcem.“ Už od detstva sme mali vysnívané hrady, zámky, princov, princezne, dom, auto, majetky, ale keď niečo z toho postrádame, začíname citovo chladnúť. Naše sny majú odlišnú realitu, s ktorou sa náš partner, či partnerka len ťažko stotožňujú. Potom prichádzajú na rad vety: „Myslel som si, že budeš iná. Toto ma na tebe vytáča. Čakal som, že náš vzťah bude na tom inak. Potrebujem pauzu, chvíľu, čas na rozmyslenie. Už to tak necítim. Netlač na mňa. S ním by som sa mala lepšie. On by mi nič také nespravil. S kým si bol?“ Je toho veľa, ale na vine nie je doba, iba my. Ja, ty, on, oni. Každý jeden z nás nerozhodných. Dopúšťame aby nás ovládala vášeň namiesto lásky. Prifarbené klamstvá nad pravdou. Chvíľkové uspokojenia, krátke známosti a hlavne naše predstavy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

Láska nestačí, ak nie sme schopní povedať životu a človeku, ktorého milujeme naše áno. Viem, že to nikdy nebude jednoduché, často v manželstve sakra náročné, pokušeniam sa nevyhneme, občas budeme mať pocit, že tam vonku na nás možno čaká ďalší dokonalý partner. Čo ak..

Láska je však rozhodnutie. Ona nepochybuje, ale verí. V teba, v nás a v tvoje vlastné rozhodnutie. Preto zabudnime na možno, neviem, potom, ale rozhodnime sa milovať raz a navždy. S láskou a vzťahom je to ako s dieťaťom. Na celý život, alebo vôbec.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu