reklama

Bola zamilovaná do muža, ktorý ju nemiloval, ale potom...

Táto žena bola úplne iná ako ostatné a predsa v niečom tak veľmi podobná. Túžila po láske. Takej, o ktorej sa nepíše, ale ktorá reálne existuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dodnes si pamätám ten moment, keď mi prvýkrát napísala. Bola tak veľmi zamilovaná, ale on to v tej dobe ešte necítil rovnako. Ja sama som vždy verila tomu, že láska medzi dvoma buď je, alebo nie. Nič medzitým. Oni dvaja ma však presvedčili o opaku.

Dlhé roky kamarátstva sa prirodzene zmenili na lásku. Jednostrannú. Napriek tomu verila. Verila, že s ním by to bolo na celý život. Verila v jedného muža. V jednu lásku. Jeden pokus a nič viac. Stavila všetky karty. Hoci to na začiatku nevyzeralo príliš ružovo, ona to nevzdala. Bola mu oporou, človekom, ktorý tam vždy bol. Bola stotožnením toho, že skutočná láska nezávidí, nevypína sa, všetko znesie a občas si aj počká. Hoci ja sama verím v lásku, nežijem v snoch, ale v dokonalej realite. Takej, ktorá vyhovuje obidvom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

Oni však mali niečo viac, vďaka nej. Tej krásnej žene, ktorá sa nebála, že jej city budú na smiech, jednoducho bola takou, aká je. Chcela dať do toho vzťahu všetko, alebo vôbec nič. Potom som o nej dlhšie nepočula, až dokým mi pred pár dňami znova nenapísala. Bola šťastná. S mužom, na ktorého čakala. Tentokrát som zabudla na akékoľvek rady, či pravidlá. Ich láska mala tie svoje. Keď som sa jej spýtala, prečo práve on? Čo je na ňom iné, ako na ostatných? Ako sa jej to podarilo? Povedala: „Vďaka tomu, že sme spolu nefungovali hneď od začiatku ako muž a žena, mali sme možnosť spoznať sa. Tak naozaj. Som šťastná a vďačná za všetky dobré, ale rovnako aj zlé momenty, ktoré nás posunuli ďalej. Nie vždy to bolo ideálne, ale napriek tomu sa našej lásky tak ľahko nevzdám. Som ochotná milovať ťa tak, akoby nebol nik iný na svete, lebo viem, že to isté dostanem od teba. V našej láske nie som ja a ty, ale my dvaja. Ďakujem za to, že si nám dal šancu, lebo obaja vieme, že to stálo za to. Možno to nebola žiadna láska na prvý pohľad, ale ten posledný bude patriť iba tebe. Rovnaké hodnoty, podpora a úprimnosť. To všetko sme my. Ďakujem.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hoci by žena nemala byť príliš zamilovaná, príliš aktívna, príliš... Ona sama nepozná pravidlá a predsa má svoje hranice. Miluje lebo chce - čakala, lebo to pre ňu malo zmysel. Preto, ak túžiš po láske, nechoď do toho tak, ako niekto iný. Tak, ako si počula. Riaď sa srdcom. Snívaj, ale občas nezabudni kráčať po zemi. Miluj tak, ako to vieš len ty. Nečakaj na správny moment. Rob to, čo ti hovorí srdce a napriek tomu zostaň ženou. Tou tajomnou a milovanou. Tou, pre ktorú láska nie je len slovo, ale spoločná realita.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu