reklama

a dni sa stále točia dookola alebo konečná, nastupovať po druhé! :)

Som tu, šťastná, zdravá, plná energie a očakávania čo mi moja pozícia s príjemným názvom: "chambermaid" prinesie. Ako prvú vec mi priniesla rovnošatuu, z ktorej som sa nesmierne tešila ;)....a poviem vám občas keď ráno vstanem hrám sa na to, že som popoluška (chvalabohu bez zlých sestier a macochy).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
cleaning lady
cleaning lady (zdroj: http://ineedpowerpro.com/)

Namiesto nich mám "chambermaid - kolegyne", ale napriek tomu hotel v ktorom robím nie je žiadna "prefeminizovaná komunita", pretože mám aj pár mužských kolegov (síce na iných pozíciách, ale sú tu).

Takže kolegov (mužských, ženských) mám, robotu mám, ubytovanie mám a preto vám poviem niečo o tom čo by ste mali vedieť ak si chcete raz aj vy vyskúšať pozíciu chambermaid (na Slovensku túto pozíciu nájdete v kolonke chyžná). Ja budem radšej však naďalej používať pomenovanie chambermaid - príde mi to rozprávkovejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mali by ste mať cit pre detail, predošlé skúsenosti v upratovaní hotelov, pozitívny prístup k práci.. a bla bla.

Ale ako je to naozaj? Potrebujete silné nervy, energiu na behanie hore dole po schodoch 100x za deň, pevné lýtka, ruky a hlavne sa za každých okolností "tvárte", že máte rovnaké schopnosti ako robot (hoci je nemožné urobiť robotu, ktorú dostanete za pár minút - robot to dokáže). A vy ste kto? Predsa robot. :)

Pri príchode do izby je dôležité ujasniť si čím začať - najlepšie všetkým a okamžite, ak chcete robotu stihnúť v určenom čase. Ale zas nie je to až také hrozné, len si zakúpte dve šikovné ruky, lebo "urobiť" posteľ podľa daných hotelových predpisov nie je med lízať(či ako sa to).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale mňa to napriek tomu po pár dňoch začalo náramne baviť, teda okamžite po tom ako som si uvedomila, že pri tejto práci sa dá pospevovať, rozmýšľať o všetkom možnom aj nemožnom, spoznať mnoho ľudí, dozvedieť sa čo to o iných krajinách - jednoducho som s touto pozíciou uzavrela akýsi partnerský pakt na pár týždňov. Vážne, milujem upratovanie (síce doma nemám 37 izieb), ale je to super vec na odreagovanie sa.

Ľudia z mojho okolia vždy vedia, že sa niečo stalo, keď ma vidia šialene pobehovať s vysávačom v jednej ruke a s handrou v duhej. Hoci tu v hoteli kde pracujem to nedokážu rozoznať. :)

Čiže akokoľvek si to vezmete mám rada svoju momentálnu prácu aj keď je to riadna makačka. Ale aspoň viem, že nabudúce keď budem ja hosťom v hoteli upracem po sebe všetko (aby teta upratovačka nemala toho veľa).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O tom ostatnom? zas niekedy potom. ;)

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  53x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu