reklama

[Ice cream - I scream - aj skrím]

Bol to ten deň – včerajškom by som ho nazvala... kráčali sme spolu po Notting Hill(e). Bol tam a ja vedľa neho, dve rovnaké duše, pritom tak vzdialené. Chcel si cestu skrátiť tou červenou dvojposchodovou vecou. Povedala som, že sa rada prechádzam...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V spomienkach, myšlienkach, dotykoch, alebo len tak hore - dolu ulicou. Súhlasil, ale neprekvapilo ma to. Bol podobný. A svet okolo nás tak farebný. Farby od výmyslu sveta, a predsa medzi nami nebola tá správna veta. Aj keby bola, nebola. Bolo to ako chodiť nahý do kostola. A ja dodržiavam zvyky a tradície, aj keď len občas, stále dokola......... Vtedy to začalo - kolotoč prianí a túžob odznova. Mala som chuť na icecream, pre neho to však znelo ako „I scream". Kričala som, ale potichu. Podobne ako maliar skúša robiť čiary po jeho novom triptychu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kričím, za práva žien a za lásku medzi ľudmi.

Kričím, za ľudskosť v chovaní a za splnené sľuby.

Kričím, za spravodlivosť a ochotu v spoločenstve plnom ľudí.

Kričím, za pomoc chudobným a za tých všetkých smutných ľudí.

Kričím, ale bez hlasu - cítim sa ako pri hľadaní cesty bez kompasu.

Hovorím si teda sama pre seba, že možno to je tým, že dneska ešte nie je nedeľa. A možno nie. Včera nebola, dnes však všetko začalo opäť odznova. Deň a noc sa stále točí, ja som tu a čakám kým sa svet znova nepretočí.

Niečo sa vo mne možno zlomilo, teraz sa to však stalo omylom.

Nevedela som prečo - zrazu som mala chuť ísť do Dublinu. Zasmiala som sa, a spravila si sama pre seba zo žuvačky obrovskú bublinu. Potom som odbočila doľava - nie nezastavila sa kvôli mne žiadna doprava. Vošla som do jedného malého ružovo - čierneho butiku a len tak zo srandy poprosila vietnamského uja o jednu veľkú vanilkovú zmrzlinu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nepovedal nič, ale ja som si všimla ten malý skrytý pohyb na jeho ľavom kútiku.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu