reklama

mám chuť ďakovať

Zobudila som sa po štyroch hodinách spánku. Tulením pohybom sa preniesla z postele do kúpeľne, a až ľadová sprcha bola tým podnetom, ktorý ma prebudil do sveta živých. Nič sa mi nechcelo, až na ten okamih keď ju vidím, ako vylieza z nory snov. Dlhá biela nočná košeľa, a pohľad matky. Teda „bré ráno“ musím utekať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ešte mi stihla povedať aby som sa poriadne obliekla, a dala si na seba pozor. Hovorím si, veď idem iba na roh ulice, že ochvíľu som späť. Ale to je ona. Vždy sa stará. Stojím pri bankomate, rozmýšľam čo som chcela, počítam v hlave nejaké nezmyselné počty, keď zrazu pani, spoza môjho chrbta ma pozdraví, a povie aby som JU od nej srdečne pozdravovala. Vraj je to silná žena. Súhlasím s ňou. Veď mám najlepšiu mamu pod slnkom.

Vraciam sa späť, a v duchu ďakujem. Za tie dni kedy stála pri mne - keď nikoho nebolo okolo. Za tie noci, ktoré pri nás strávila, keď nám dobre po zdravotnej stránke nebolo. Za ten čas, ktorý nám venovala na úkor seba. Za tie myšlienky a túžby, ktoré si priala pre nás a nešetrila len pre seba. Za to, že sa dokázala zriecť kariéry a snov kvôli nám. Za to, že vždy, a stále je tu pri nás a patrí k nám. Za univerzálnu utierku z jej rúk na naše uplakané oči.Za to, že dnes vďaka nej viem, čo sa vo svete dobra „nosí". Za to, čo zo mňa spravila, a nikdy aj napriek mojim chybám sa za mňa nehanbila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem ešte raz, a chcem aby tu bola stále, ale hlavne nateraz.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  53x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu