reklama

..mám pre teba formičky – ideme formovať

Rada by som si vás všetkých: bielych, čiernych, žltých, brontofialkových aj seba posadila do veľkého pieskoviska sveta, a jednoducho povedala: „Postav to čím si myslíš, že si.“ Dala by som nám toľko času koľko všetci na uvedomenie si seba potrebujeme. Požičiavanie formičiek by bolo samozrejme povolené. Avšak, asi by ste všetci nemali práve čas, a nevyhovoval by vám jeden termín stretnutia. Preto skús si sám ty a ja teraz položiť otázku: „Čím som? Kto som? Čo posielam zo seba do sveta?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veľa z nás by možno len sedelo, a hľadelo do prázdna. Ostatní by sa snáď pokúšali postaviť hoc čo, len neurobiť pred inými zo seba blázna. Je možné, že pár ľudí by hľadelo cez plece na človeka po svojej pravej, či ľavej ruke, alebo by sa na rovinu spýtali čo si o ňom myslí dotyčná suseda. Teraz sa na chvíľu zastav, zamysli nad otázkou. Formička je len malým nápomocným odliatkom. Tou praktickou vecou vyformovať zo seba človeka. Zároveň však práve ona formuje obraz okolo nášho života. To čím si, čo robíš zo seba, vyžaruješ širokou škálou do sveta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Inšpiruješ? Dávaš dobrý príklad okolo? Alebo sa radšej poľutuješ, a obviňuješ zo svojho nešťastia všetkých naokolo?

Je možné, že práve teraz sa niekto zamýšľa nad vlastnou existenciou. A ty/ ja môžeme byť tými ktorí jeho myšlienky a ambície stiahneme dole, alebo naopak budeme tým človekom, ktorý ho dnes podporí. My sme tie diela, ale aj formičky, ktoré formujú. Nepotrebuješ na to sedieť v piesku, stačí ti nateraz vybrať si ako prvý z oka smietku. Nehľadaj chybu u suseda.

Je fajn sa tešiť z dní, a vyžarovať naokolo dobrý príklad vyformovaného človeka.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu