reklama

Tento muž ťa bude milovať aj po rokoch

Spýtala som sa ho na dôvod, na to, čo na nej najviac miluje a on mi povedal niečo, čo by som nečakala. Aký je ten váš?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Väčšina z nás má rôzne dôvody na lásku. Keď sme boli mladší, zamilovali sme sa do výzoru, neskôr do vzdelania, do ambícií nášho partnera, charizmy a jeho správania sa ku nám. Dnes sú v tom možno peniaze, zabezpečenie, pracovná pozícia, postavenie v spoločnosti, či spoločný potomok. Dôvodov na lásku je milión. Rovnako však aj dôvodov na rozchod. Viem, že sú spolu už viac ako osem rokov a to, čo je medzi nimi, bolo pre mňa vždy takou malou záhadou. Hlavne kvôli ich neuveriteľnej dôvere, ktorú si už od začiatku vzťahu preukazovali a láske, ktorú si jednoducho všimol každý. Nepatrila však k tým hlučným, bola prirodzene normálna a predsa reálna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neboli na sebe závislí, len si jeden druhého vážili. Nepatrili medzi extra romantické dvojice, len sa ľúbili. Nedávno mi to celé nedalo a spýtala som sa ho na tajomstvo, dôvod, čokoľvek, prečo ju vlastne miluje. Čo je na nej iné ako na ostatných ženách? Odpovedal krátko a zvláštne: „nič.“ Ja som samozrejme chcela počuť vysvetlenie. Vedela som, že za tým niečo musí byť.

Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

Iba sa usmial a povedal, že nepozná žiadny dôvod. On ju len jednoducho miluje. Hoci je krásna, inteligentná a úspešná, nič z toho nie je dôvodom na jeho lásku. Povedal, že ak by mal na lásku nejaký dôvod, nevydržalo by to nadlho. Vraj každý dôvod sa raz zmení, pominie, ona nebude vždy taká ako je teraz a to by znamenalo koniec. Aj keď na výzore a inom na začiatku záleží – dnes ju miluje bez akéhokoľvek dôvodu, či príčiny. Jednoducho sa do nej zamiloval bezdôvodne a tak si môže byť istý, že ich vzťah nie je postavený na ničom konkrétnom. Iba na rozhodnutí byť spolu nech sa deje čokoľvek. Vie, že si budú musieť prejsť rôznymi vecami, ale on to nevzdá, lebo nechce. „Milujem ju bezdôvodne, a to je celé tajomstvo našej lásky.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak jednoduché a náročné zároveň. Možno je to aj pre nás inšpiráciou ako stavať lásku aj na inom ako len na vonkajšku, postavení, či peniazoch. Láska jednoducho nepotrebuje dôvod, kým vášeň áno. Tá však časom zmizne, ale láska zostane. Teda ak to my sami budeme chcieť...

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu