reklama

Ak máš chuť podviesť svojho partnera...

Pokušenie v živote je občas väčšie, ako naša schopnosť ovládnuť sa. Každodenný stereotyp a dlhé roky pod jednou strechou poznačia každý vzťah. Ani oni dvaja sa tomu nevyhli...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vždy mi muži z môjho okolia hovorili, že byť verný jednej žene celý život je jednoducho nemožné. Vraj to vydrží len zopár mužov. Tehotenstvo, nálady, nervozita, stres. To všetko vraj zamáva s každým vzťahom. Od žien som zas počúvala iné verzie. Vraj ony to dokážu, milovať na celý život. Podviedli by iba ak... Tie dôvody ma na jednej strane prekvapili a na druhej som ich za ne vôbec neodsudzovala. Oni dvaja sa tomu po rokoch tiež takmer nevyhli.

Toto mi povedala: „Bývame spolu, ľúbime sa, záleží nám na sebe navzájom a napriek tomu som minule začala uvažovať o zmene. Potrebovala by som sa cítiť tak, ako na začiatku. Chcená mužom, ktorý by kedysi spravil všetko pre to, aby sme boli spolu. Z našej lásky sa stal akýsi zvyk. Najhoršie však na tom je to, že ani ja sama nerobím žiadne extra kroky, aby to malo celé väčší zmysel. Každý deň vyzerá takmer rovnako a priznám sa, že ma to prestalo napĺňať. Mám kamaráta, s ktorým si už roky rozumieme. V minulosti chcel niečo viac, ale ja som nič také necítila. Naposledy to však bolo iné. Stretli sme sa po dlhšom čase a všetky tie komplimenty na moju adresu ma jednoducho dostali. Rozmýšľala som nad tým, aké by to bolo byť s niekým iným. Zažiť niečo nové, cítiť znova tú vášeň, to neznáme. On by do toho aj išiel, ale ja som sa zrazu zastavila. Jednoducho som nemohla. Po niekoľkých dňoch som si uvedomila, že som spravila dobre. To, že náš vzťah začal stagnovať bola naša chyba. To pekné, kedysi nové, starlo kvôli ná dvom. Na začiatku sme bežali príliš rýchlo do cieľa. Spoločné bývanie, dovolenky, zážitky, nové veci. To všetko sa nám po rokoch zunovalo. Kvôli povinnostiam sme sa nestarali o to, čo sme mali, ale radšej sme v myšlienkach hľadali inde...“ Jej úprimnosť ma dostala. Samozrejme, že ma zaujímal aj jeho pohľad na celý ich vzťah.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinerest)

O pár dní povedal iba týchto pár slov: „Sme spolu už veľa rokov a hoci mám niekedy potrebu zmeny, viem, že nikde nič také, čo sme si spolu vytvorili už zrejme nenájdem. Vlastne ani hľadať nechcem. Uvedomujem si, že by som mohol pre náš vzťah robiť viac, ale mám pocit, že jej to stačí tak, ako to je. Jednoducho sme spolu a to je podstatné.“

Vtedy som si uvedomila, že ženy musia viac hovoriť o tom, po čom túžia. Starať sa o to, na čom im záleží a hlavne neporovnávať. To, že má známa na oko dokonalejší vzťah, či manželstvo, ešte neznamená, že dosiahla konečný cieľ. Ten v láske neexistuje. Celé je to cesta a premena v najlepšiu verziu seba. Sme spolu, lebo chceme, nie preto, že sme si zvykli. S láskou a vzťahom je to ako s rodinou. Ani jej členovia nie sú dokonalí, a napriek tomu ich celý život milujeme. Je len na tebe, ako bude váš vzťah po rokoch vyzerať. Ak miluješ, neprovokuj šťastie, lebo možno nikdy už nič podobné nenájdeš...

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu