reklama

..bola to komplikovaná láska

Stáli vedľa seba ako dvaja cudzí ľudia. Ak by som nevedela, čím všetkým si v minulosti prešli, neverila by som, že kedysi boli spolu. Ako pár. Ľudia, ktorí sa navzájom milovali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zo začiatku bolo medzi nimi všetko tak veľmi dokonalé, až ma to desilo. Tvrdili, že sa našli. Mali pocit, že to je to, čo chcú. Na celý život. O vzťahu hovorili veľa a každému. V súkromí, v online svete, na verejnosti, jednoducho všade. Bolo to až také dokonalé, že sa tomu len ťažko verilo. Napriek tomu som im to obom priala. Po roku vášeň opadla, ale ešte stále to dokázali uhrať. Hádky v súkromí, úsmevy vonku. Keďže som ju poznala, vedela som, že sa niečo deje. Prednedávnom prišla za mnou, nešťastná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Už to nemá zmysel. Zmenil sa a ja sa s tým nedokážem stotožniť. Chcela by som, aby to bolo ako na začiatku a vlastne ani neviem, či to ešte vôbec chcem. Zaslúžim si muža, ktorý sa bude ku mne správať lepšie. Takého, ktorý si bude vedomý toho, čo má pri sebe. Kamarátky mali pravdu keď povedali, že mám naviac...“

Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

Pozerala som sa na tú istú ženu, ktorá kedysi vyhlasovala aký je ich vzťah dokonalý. Ako veľmi sa líšia od párov, ktoré riešia iba hlúposti. Vraj oni dvaja to majú na celý život. Ich reči sa časom vytratili a láska sa stala nemožnou. Každý chcel niečo iné a kompromis neprichádzal do úvahy. Na záver dodala: „Vieš, myslím si, že to bola len komplikovaná láska...“ Povedala som jej, že si nemyslím to, že láska je komplikovaná, ale ľudia. My vytvárame všetko, ničíme, začíname a končíme. Necháme sa ovládať láskou, nenávisťou, momentálnymi pocitmi, vášňou. Neriešime dôsledky, ale to, čo chceme teraz. Všetko chceme hneď, alebo vôbec. Už nebudujeme, lebo nemáme čas. Meníme, lebo sa nám to časom nepozdáva. Chceme lásku, ktorá bude fungovať podľa našich pravidiel. Takú, ktorá sa nestane komplikovanou, ale oddanou predstavám. O tom, ako by to malo byť, a čo by sa naopak diať nemalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nachvíľu sa však zastavme a zamyslime sa nad tým, čo sme investovali do toho, aby to bolo iné? Prečo máme pocit, že partner je ten, kto to ničí a my sa cítime nevinné? Prečo si myslíme, že zmenou partnera, budeme šťastnejšie? Prečo podvodom riešime to, čo bolo pre nás kedysi bezchybné? Na čo slová lásky, ak nás to celé po rokoch omrzí? Láska sa nedá odmerať, ale dá sa určiť jej trvanlivosť. Bude tam dovtedy, dokedy budeme do nej investovať. Náš čas, energiu a snahu. Ona nie je komplikovaná, to my sa len ľahko vzdávame.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu