reklama

„miluje ťa?“ Tu je odpoveď..

To, či sa do niekoho zamilujeme, alebo nie, je vec nášho vnútra, myšlienok a tej povestnej iskry. Naozaj ťa tvoj partner, či partnerka miluje?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vo veciach lásky je dobré mať jasno hneď od začiatku. Každý z nás chce predsa vedieť na čom je, kam vzťah speje, ako skončí a hlavne to, či nás dotyčný človek miluje? Posledné dni si všímam všetky zamilované dvojice okolo mňa. Z niektorých láska vyžaruje na kilometre, z iných cítiť nervozitu, chlad, alebo to niekedy ani nedokážem odhadnúť, či identifikovať. Všetko sú to však len moje pocity. To, ako to medzi vami je – vieš len ty a on, ty a ona. Napriek tomu mi povedali kedy milujú. Muži aj ženy. Toto je ich odpoveď:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

„To, že ju milujem je na prvý pohľad jasné z mojich činov. Pre ženu, na ktorej mi záleží spravím takmer všetko. Nenechám si skákať po hlave, ale vstanem, hoci aj o polnoci keď sa o ňu bojím. Keď je nervózna, zbytočne neprovokujem. Objímam ju len tak, nemusí o to prosiť. Keď sľúbim, tak zavolám. Ak sa mi neozve, zaujímam sa, čo je s ňou. Pýtam sa jej na detaily dňa, hoci nie vždy ma to skutočne zaujíma :) Ráno vstanem o niečo skôr len preto, aby som ju videl spať. Milujem ju nenamaľovanú, unavenú, šialenú. Keď sa pohádame, snažím sa nájsť kompromis. Na každé výročie odo mňa dostane maličkosť ako dôkaz toho, že mi na nej záleží. Páčia sa mi aj iné ženy, ale z úcty k nej by som ju nepodviedol. Nie je dokonalá, vytočia ju hlúposti, ale to nič nemení na tom, že je to ona. Tá, pre ktorú sa snažím byť lepším mužom a partnerom. Ak ženu milujem, dám jej to každý deň najavo. Preto, ak sa neozývam, alebo správy ignorujem...nehľadaj za tým žiadnu „skrytú lásku. Jednoducho tam nie je.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto je tá ženská:

„Odkedy som ho stretla, nemám potrebu hľadať inde. Prekvapujem ho maličkosťami a pamätám si každý detail z nášho stretnutia a rozhovorov. Nepotrebujem jeho majetky, ale jeho, ako človeka. Jeho čas. Keď muža milujem, je mi jedno, čo mi hovoria druhí. Som ochotná vzdať sa svojej postavy len preto, aby som vynosila naše dieťa. Snažím sa byť tolerantnejšia. Varím, upratujem a starám sa. Občas zabúdam na seba, na spánok, len preto, aby sme boli spolu. Pre neho by som odmietla akéhokoľvek dokonalého muža. Starám sa o seba a snažím sa pre neho vyzerať čo najlepšie. Držím diéty a cvičím od rána do večera. Môj muž jednoducho vie, že ho milujem. Dávam mu to najavo každý deň a aj keď sa hádame, tak s rozumom. Viem sa ospravedlniť a priznať si chybu. To všetko len pre neho..“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To, či ťa miluje nezistíš inak, ako z jeho činov a z jej skutkov. Veľkosť lásky nenameriaš z drahých darov, vkusných reštaurácií, či dokonalých dovoleniek. Iba z prístupu tvojho partnera. Jeho slov, jej prejavov. Ak ťa miluje, tak to cítiš, ak nie, tak si kladieš otázky.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu