reklama

Predtým, ako opustíš svojho partnera...

Niekedy nám správanie druhého nenápadne prerastie cez hlavu a jediné, čo vidíme v tom momente je rozchod, rozvod, buchnutie dverami. Obaja mali toho dosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Stáva sa to každému a ani ona nebola výnimkou. Všetko to dokonalé zo začiatku sa postupne menilo na nočnú moru. Hádky sa servírovali na raňajky, obed, či večeru. Hádali sa a urážali takmer stále. Chcela, aby to bolo ako kedysi, ale zmenil sa. Nebol to muž do ktorého sa zamilovala. Bol to človek, ktorý jej spôsoboval slzy, neistotu a oberal ju o šťastie. Mala pocit, že lásku zachraňovala sama, kým on si užíval večer s priateľmi, nezaujímal sa a ani zďaleka nerobil to, čo by chcela. Ich hádky už dávno nemali vášnivé konce. Bol medzi nimi ten povestný chlad. Tá zamilovaná žena sa nám pred očami menila na večne nešťastnú a nespokojnú partnerku. Hoci sme vedeli, že aj ona sama je komplikovaná povaha, vinila iba jeho. Vždy nám hovorila, že ho opustí, ale nespravila tak ani po roku. Naposledy však bola odhodlaná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme na seba naposledy narazili, pýtala som sa ho, v čom je problém a zaujímalo ma, prečo ju tak ničí a prečo to celé vlastne? Kde sa stratila láska, city, ich mini realita? Najskôr o tom príliš nechcel rozprávať, ale nakoniec mi niečo prezradil: „Vyzerá to tak, že som hrozný partner, ale ani ona v tom nie je nevinne. Naviazala sa na mňa tak veľmi, že som v určitom období takmer neexistoval. Chcela by, aby sme boli neustále spolu, ale aj ja mám svoj život. Chcela by, aby som ju prekvapoval a pritom ona sama už dávno nerobí to, čo kedysi. Chcela by, aby som bol ako ten dokonalý muž, čo spravil pre partnerku prvé a posledné. Ona však nespraví nič z toho, čo iné ženy. Napriek tomu ju milujem a ani to nevyžadujem, len ma unavujú nezmysly a porovnávanie. Hádky, ktoré sú len preto, že niečo videla, počula, niečo si predstavila. Chcela, aby sme boli dokonalý pár, ale nič také ako dokonalosť neexistuje. Nie len ona, ale aj ja sám mám chuť zbaliť si veci a odísť. Za ženou, ktorá nebude riešiť hlúposti a bude ma milovať takého aký som..“

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

Prišli do bodu, kedy po rokoch zistili, že láska vyprchala spolu s poslednými bublinkami drahého šampusu. Mysleli si, že keď na začiatku investujú veľa, oplatí sa to aj z dlhodobého hľadiska. Nerátali však s tým, že to celé nebude ideálne až do konca, že príde vytriezvenie, stereotyp, skutočná povaha a život. Ten, ktorý viníme za všetko. Ono to však nie je až také zlé ako to vyzerá. Predtým ako opustíš svojho partnera, prehraj si v hlave všetko to pekné, spomienky, ktoré nenahradí ani najvášnivejšia noc s novým objavom. Realitu a lásku, ktorá bola vaša. Spomeň si, ako ste to celé spolu vybudovali. Vzťah je ako výstavba domu. Neodídeš od stavby len preto, že začalo pršať, ale prídeš na druhý deň znova keď prestane. Neprestane ťa po roku život v novom dome zrazu nudiť len preto, že steny a nábytok sú stále rovnaké. Je to rozhodnutie, cesta, vy dvaja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak ako? Zostaneš, alebo ideš stavať ďalej?

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu