reklama

Aj muži majú svoje potreby...

Každý ju chce, málokto ju však dokáže dať. Láska na celý život nie je len pre ženy. Aj tvoj muž má určité potreby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V poslednej dobe mám pocit, že sa zoznam ženských požiadaviek a túžob neprirodzene predĺžil. Chceme byť milované a zároveň mať dokonalého partnera. Chceme, aby nás prekvapoval, chválil, odprosoval, staral sa, jednoducho robil to, na čo si spomenieme. Na tom by nebolo nič zlé, keby postupne nepotláčame potreby našich mužov. Ja sama som žena a preto nejdem proti nám, iba sa otvorene zamýšľam nad tým, kam presne posunieme naše požiadavky nabudúce. Smutné je, že keď zostaneme samé, snažíme sa presvedčiť svet, že nikoho na existenciu nepotrebujeme. Sme dostatočne silné, sebestačné, vyrovnané a dokážeme všetko to, čo naše polovičky. Vlastne ešte viac. Nachvíľu sa však zastavme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Náhodne som oslovila troch mužov a toto mi povedali: „Niekedy mám pocit, že moja partnerka je natoľko sebestačná, že ma nepotrebuje. Vždy keď som sa snažil, povedala, že by si to spravila lepšie. Spravil by som pre ňu prvé a posledné, len sa niekedy obávam, že spätne nič podobné očakávať nemôžem.“

Boli v rôznych vzťahoch. Boli len traja, ale napriek tomu neboli sami. Mám pocit, že prestávame brať ohľad na seba navzájom. Sústredíme sa na to, čo chceme my ženy a akosi prehliadame, že na druhej strane stojí človek, ktorý má tiež svoje vlastné potreby. Tak, ako chceme my, chcú aj oni. Nie, nemusia sa stať ženami, nemajú podobné túžby, nenechajú sa ovládať emóciami, ale chcú ženu, ktorá zaregistruje ich snahu, ktorá ocení prebdené noci, starostlivosť o dieťa, rodinu. Tú ktorá vie, že jej muž pre ňu robí veľa a spravil by prvé aj posledné len preto, aby bola šťastná. Neberme sa navzájom ako samozrejmosť, pretože práve táto istota nás jedného dňa zničí. Každý z nás chce byť milovaný. Nie je to o slovách, ale o skutkoch a pocitoch. Keď sa muž cíti potrebný a milovaný, nemá potrebu hľadať inde. Ak si ťa však neváži, ty musíš byť tá, ktorá odíde. Život je krátky a láska nie je samozrejmosť. V láske nie je žiadne ja a moje potreby, ale my a náš spoločný život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Len ty vieš, ako mu dať najavo, že aj na ňom záleží. Na tebe, na nej, na každom z nás. Neničme sa navzájom a neberme lásku ako samozrejmosť. Zajtra môže byť všetko inak...

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  53x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu