reklama

„Vrátila som sa k bývalému a takto to dopadlo...“

Spomienky na minulosť môžu byť niekedy lákavejšie ako realita. Povedala mi, že na neho nedokázala prestať myslieť, a preto to riskla. Vraj naposledy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Dodnes si spomínam na ich búrlivý vzťah. Nekonečné hádky, žiarlivostné scény a nezáujem striedali vety plné lásky, dlhé prebdené noci a pekné slová. Milovala ho tak veľmi, že občas zabudla na to, ako sa ku nej správal. Dokázala mu odpustiť takmer všetko, a práve preto si ku nej dovolil veľa. Po tom, ako ju druhýkrát podviedol ho opustila. Reálne však na neho myslieť neprestala. Stále sa vracala späť a spomínala na to, čo bolo dobré, ako ho milovala. Časom si dokonca myslela, že jej bol neverný kvôli tomu, že si ho v poslednej dobe všímala menej, že možno ak by bola lepšia a pozornejšia, nepodviedol by ju. Ženská myseľ dokáže vymyslieť naozaj všetky možné scenáre pokiaľ ide o lásku. Dokážeme si dokonca vyčítať aj to, keď na nás partner položí ruku. Jednoducho kvôli láske spravíme všetko. Kým on sa už dávno pohol ďalej, ona zostávala v minulosti. Riskla to a po roku mu napísala, vraj nech sa stretnú len ako kamaráti. Samozrejme, že to dopadlo inak a z jednej nevinnej večere bol celý víkend. Mala pocit, že sa zmenil. Zaujímal sa o ňu viac ako predtým a časom to znova skúsili. Keď nám o tom rozprávala, snažili sme sa ju držať v realite a chceli sme aby si dávala pozor, lebo človeka, ktorý podviedol a klamal raz len ťažko zmeníš. Ona však žiarila šťastím a neriešila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

O dva mesiace na to som ho stretla s inou. Keď ma zbadal, prosil ma, aby som jej to nepovedala. Vraj by som ju zbytočne ranila. Myslela som si, že ho to bude aspoň trochu mrzieť, ale nemrzelo. Povedala som mu, aby jej to povedal sám, aby to celé ukončil. On však tvrdil, že je mu s ňou dobre, ale už mu nemá čo ponúknuť a vraj v každom vzťahu sa časom stane, že jeden z partnerov potrebuje aspoň malú zmenu. Vraj dnešný svet je taký. Nesúhlasila som s ním a odišla. Nakoniec to celé zistila raz večer sama. Nikdy nezabudnem na to, aká bola nešťastná, ako si všetko opäť vyčítala a vtedy som si uvedomila, že my ženy sme proste také.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dáme milión šancí mužovi, ktorý si nás neváži a ani jednu tomu, ktorý by pre nás urobil prvé a posledné. Napriek tomu by sme nemali hľadať šťastie v minulosti a na mieste, kde sme ho kedysi stratili. Je to akoby sme čítali knihu opačne a čakali, že sa dej medzi časom zmenil. Ľudia sa občas menia, ale ak si ťa nevážil predtým, je len minimálna šanca, že sa na tom niečo po roku zmení.

Aj keď to bolí, nezastavuj sa. Nepozeraj sa späť, iba si zober lekciu, ktorú ti tento vzťah dal. Minulosť ti nič nové neprinesie, práve naopak. Vezme ti prítomnosť a nové príležitosti na vzťah s mužom, ktorý ťa bude milovať každý deň, dokonca aj zajtra.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu