reklama

Sú dva typy mužov. Jeden z nich si ťa však nikdy nevezme...

My hľadáme lásku a oni ženu, s ktorou to bude celé stáť za to. Napriek tomu, nie každý „pán pravý“ s tebou zostane. S ktorým máš tú „česť“ tentokrát?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Väčšinou sa zamilujeme niekoľkokrát, vlastne aspoň si to v tej chvíli myslíme. Pozeráme na to, ako vyzerá, kto je, čo robí, čím sa odlišuje od iných. To všetko hodnotíme a popritom zabudneme na to najdôležitejšie. To, ako sa ku nám správa a čo pre neho v konečnom dôsledku znamenáme my. S láskou občas stratíme pojem o realite, a preto si možno nevšimneme, že sme na poslednom mieste v zozname jeho priorít. Aj ona bola na tom podobne. Keď mi pred pár dňami napísala, neverila som, čo všetko sme ochotné spraviť pre lásku a muža, ktorého jednoducho milujeme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

„Môj priateľ nemal nikdy núdzu o ženy, a preto som bola šťastná, keď som si s ním pred tromi rokmi začala. Na začiatku som bola aktívnejšia, ale to len preto, aby som ho nestratila. Všetko v našom vzťahu bolo v poriadku, až kým som nezačala hovoriť o budúcnosti a deťoch. Chcela som, aby sme sa niekam posunuli a bola som presvedčená, že práve on je tým, s kým chcem zostať. Zvláštne bolo, že vždy odvádzal pozornosť od tejto témy, alebo sa k tomu ani nevyjadril. Vraj máme čas, nie je si tým celým taký istý a nepotrebujeme papier ani dieťa na to, aby sme boli v pohode. Na jednej strane som bola rada, že mám pri sebe muža, ktorého milujem, ale po takom čase som začala túžiť aj ja sama po nejakej pozornosti z jeho strany. Chcela som, aby si viac všímal moje potreby, občas ma prekvapil. Celý vzťah som to od neho nevyžadovala, ale chýbalo mi to. Keď som spomenula kvety, povedal, že to aj tak zvädne a nemám sviatok. Na všetko mal svoj pohľad a odpoveď. Navonok sme vyzerali ako dokonalý pár a doma to bol len chlad a prebdené noci, za ktoré som vždy zožala pochvalu. Pred pár týždňami ma opustil. Vraj chce byť sám. Kým mne sa zrútil svet, z jeho samoty sa vykľula nová žena. Pre ktorú, ako som neskôr zistila, robil prvé a posledné..“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie je jediná. Ani ona, ty, ony. To, že sa občas zasekneme vo vzťahu bez budúcnosti ešte neznamená, že na normálnu lásku nemáme právo, či šťastie. Robíme však chybu v tom, že zostávame v "zlatej klietke", len preto, lebo sa bojíme samoty a pritom si neuvedomujeme, že sme samé. To, že sme vo vzťahu ešte neznamená, že máme do konca života vyhraté. Pokiaľ nás náš partner nemiluje a nerešpektuje tak, ako my jeho, skôr, či neskôr to ukončí on, alebo okolnosti, či nevera. Žena by nikdy nemala byť tou, ktorá dá zo seba všetko, kým jej partner nič. Aj láska, tak ako všetko vyžaduje rovnováhu a snahu z oboch strán. Napriek tomu, že nič nie je dokonalé, vzťah sa môže ku tejto dokonalosti priblížiť vďaka obom partnerom. Manželstvo nie je vybudované na príťažlivosti, či nadvláde jedného. Je to celoživotná práca a záväzok. Muž, ktorému nestojíš ani za to, aby občas vyšiel zo svojej zóny komfortu a vážil si ťa ako ženu, nebudeš stáť ani za záväzok „navždy.“ Nebuď jednou z tých, ktoré sa zmieria so svojou pozíciou „nachvíľu, či práve teraz mi vyhovuješ.“ Každý človek si zaslúži lásku na celý život a človeka, ktorý sa snažiť neprestane, len preto, že nová doba, či okolie...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Niekedy to nie je ani tak o konkrétnom mužovi, ako o žene, s ktorou je vo vzťahu. Kým jedna svoju cenu pozná, iná na ňu z "lásky" zabudne.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu