reklama

„Toto som vo vzťahu nikdy nespravila...“ Vďaka tomu sme spolu už roky.

Dospeli sme akosi do štádia, že prestávame veriť v dlhé vzťahy, manželstvá a celkovo lásku na „sto let.“ Ona si to celé zariadila inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Bola to jedna z najkrajších správ, ktoré som od vás dostala. Možno práve kvôli tomu, že bola úplne iná. Žiadne otázky, iba slová. Láska, vlastne veľa lásky. Takej, ktorá stojí pevne na zemi, lieta a robí si čo chce, čo chcú oni dvaja....

„Keď som sa pred rokmi zamilovala, bola som rovnako nadšená, ako dnešné mladé ženy. Všetko bolo akési lepšie, pozitívnejšie a chcela som, aby to vydržalo. Napriek tomu, že som bola skutočne zamilovaná, svoje city som zo začiatku kontrolovala. Bolo to náročné, ale vďaka tomu sa o mňa dnes už môj manžel snažil dlhšie, ako len dva dni. Nebola to hra na mačku a myš, iba som mu nedala všetko po prvom rande a nebola vždy k dispozícií len preto, že chcel. To ho nejako nakoplo a hoci nebol vraj ten „typ,“ ktorý by sa o ženu v minulosti snažil, zrazu to v sebe našiel. Správal sa ako gentleman a rokmi sme si k sebe vybudovali rešpekt, dôveru a hlavne priateľstvo. Tak, ako aj v iných vzťahoch iskra časom zhasla a my sme začali žiť realitu. Okolo nás bolo množstvo atraktívnych partnerov, ale vedeli sme, že to, čo máme doma nevymeníme za chvíľkovú zmenu. Vždy, keď ma táto myšlienka na zmenu prepadla, vedela som, že by som mala zmeniť niečo v našom vzťahu a nie hľadať niečo vonku a začínať odznova. Hľadala som príčinu mojich myšlienok a on to robil podobne. Možno aj vďaka tomu sme prekonali hádky, krízu a stereotyp. Je až neuveriteľné, že sme spolu už 20 rokov a ja by som nemenila. Nie preto, že by nebolo za čo, ale skôr preto, lebo to, čo máme je naše. Som prekvapená, ako často sa v dnešných vzťahoch skloňuje slovo rozvod, či nevera. Vyzerá to tak, že to je jediné východisko z „nudy,“ ktorá príde však len preto, že sa dvaja prestanú snažiť. Druhý partner váš charakter napriek tomu nenapraví. Presný recept na šťastné manželstvo, či vzťah neexistuje, existuje však ten môj, či náš. A čo som nikdy nespravila? Nikdy som vo vzťahu nestratila seba a svoju tvár, nestratila rešpekt ku svojmu manželovi, neprestala byť úprimná, nedala všetko a hneď, nepodozrievala (iba občas a iba potichu :), neobviňovala a hlavne som nikdy nebola dokonalá. Aj ja som spravila chyby, a ani môj manžel sa chybám nevyhol...napriek tomu sme to spolu nevzdali.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Láska nie je len o dobrých dňoch, o skvelých momentoch o neustále milujúcich partneroch. Občas je poriadne krutá, nevyhne sa hádkam, vie zraniť, ale napriek tomu vie povedať prepáč a miluje znova. Nemení, ale pracuje na tom, čo má doma. Neporovnáva sa, ale snaží sa byť čo najlepšou verziou seba. Iba TY a ON, pretože nikto iný nie je zodpovedný za vaše šťastie.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  53x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu