reklama

Dokonalý vzťah sa zmenil na niečo, čo som nečakala...

Od začiatku to bol vzťah plný vášne, fotiek, ružových okuliarov a extrémnej porcie lásky. O ich láske vedelo celé online okolie. Po dvoch mesiacoch tvrdili, že sa našli a po troch sa k sebe nasťahovali. Bolo to dokonalé a šialené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mala som ju rada kvôli jej zaujímavému prístupu k životu. Z ničoho si príliš veľkú hlavu nerobila, v lásku nejak extrémne neverila, ale keď sa zamilovala jej povaha sa úplne zmenila. Zrazu sa zaradila k ženám, ktoré chcú všetko, hneď a hovoria o tom každému. Poznáme sa už niekoľko rokov, ale takúto som ju ešte nezažila. Bola si istá, že toto je pre ňu to pravé a on ten, ktorý tam zostane. Vraj to tak má byť a preto zahodila všetky zábrany, zásady a očakávania. Ich vzťah postupoval extrémnou rýchlosťou a keď som ju občas upozornila na to, aby mierne spomalila, len sa usmiala a povedala, že je to ich vec a ona nemá už na čo čakať. Vraj žiadne hry na muža a ženu, ona nemá problém s tým, aby si to zariadila po svojom a preto robila prvé kroky a akékoľvek nezhody prehliadala. On bol šťastný, že má krásnu partnerku, ona zas dokonalého partnera. Po troch mesiacoch sa ku nemu presťahovala. Boli taký pekný ukážkový pár. Vždy nám o ňom hodiny rozprávala. Po niekoľkých týždňoch ju požiadal o ruku a ona už v hlave vyberala svadobné šaty. Viem, že láska nemá presne stanovený čas, ale prišlo mi to zvláštne. Hlavne všetky tie zamilované fotky na jej profile a veľavravné vyznania.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz večer som ich išla navštíviť, ale keďže som prišla o niečo skôr, za dverami som zistila, že si práve dosť nahlas vymieňali svoje názory. Poviete si klasická hádka, ale bolo to intenzívnejšie. Keď sa dvere otvorili, bola na odchode, ale zbadala ma, úplne zmenila tón a privítala ma s úsmevom na tvári. Zahrala to tak, že sa nič nestalo. Ani tento večer sa nezaobišiel bez fotografií a šťastných komentárov. Nestarala som sa do toho, až kým mi mesiac po tejto scéne nezavolala. „Myslela som si, že to bude na celý život, ale v skutočnosti to nie je až také dokonalé.“ Nechápala som a preto mi to vysvetlila. Vraj chce, aby jej život pôsobil dobre a vyrovnane, ale väčšinou si nemajú čo povedať, veľa vecí jej na ňom prekáža a vlastne už ani nevie, či ju ešte miluje. Ale vie, že vyzerá dobre. Uvedomila si, že zašla až tak ďaleko, že klamala svojimi príspevkami aj samú seba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Je to dnešný trend pôsobiť dokonale, usmiato a vyrovnane. Potom si ľudia o vás myslia len to najlepšie. Nemôžete mať problém, či krízu, lebo potom vás ľutujú. Musíte uverejniť všetko, inak si myslia, že máte nudný život. Ukázať sa v tom najlepšom svetle. Ako ona a on. Pôsobili tak dokonale.

Odvtedy prešlo už 5 týždňov a on si našiel niekoho iného. Ona však stále verí, že je to len náplasť za ňu, ktorá podľa všetkého a uverejnených príspevkov nebude mať dlhé trvanie...

Kde sa stratila úprimná láska a budovanie vzťahu, nie vytváranie dojmu, prezentácia „lásky“ a neustála kontrola lajkov pod fotkami?

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  53x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu