reklama

Môj muž ma podviedol, ja som mu odpustila

Dodnes si pamätám na to, ako mi s plačom volala, že ju podviedol. Najhoršie na tom bolo to, že čakali spolu dieťa. Vlastne čakajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Poznáme sa už roky a vieme o sebe takmer všetko. Práve preto ma jej slová šokovali rovnako ako ju samú. Celá tá situácia bola strašná. Najhoršie však na tom bolo to, že on netušil, že ona už o tom vie. Pýtala sa ma čo má robiť a ako sa zachovať. Vedela som, že mi tým dáva do rúk príliš veľa zodpovednosti a zároveň som chcela, aby to celé nebola pravda.

Mala som a mám ich rada oboch, preto to bola pre mňa skutočne ťažká otázka. Najradšej by som jej povedala, aby ho opustila, keďže za žiadne nezmyselné pomsty, či scény nie som. Na druhej strane som však vedela, že ho miluje a aj on ju. Jednoducho som musela najskôr vedieť, čo ho k tomu celému viedlo a spoznať situáciu. Nakoniec som sa dozvedela, že si neprechádzali najideálnejším obdobím a párkrát si ani ona sama nebola istá ich vzťahom. Vraj bola len po rokoch spoločného života zmätená, potrebovala čas a pred pár dňami zistila, že je tehotná. Iróniou bolo, že pre neho to malo byť jedno veľké prekvapenie hneď potom, ako sa vráti domov z „pracovnej“ dovolenky. Avšak jeho kolegyňa, jej kamarátka, to celé predbehla jedným telefonátom. Vraj jej to musí povedať, aby vedela. Najviac sa bála toho, že jej bude klamať. To by určite nezniesla. Preto potrebovala rýchlu radu. Vypočula som si ju a krátko jej povedala o tom, že na jej mieste by som sa ho spýtala ako bolo na dovolenke a snažila sa mu dať šancu a priestor na to, aby sa s tým priznal sám. Podľa reakcie by som konala. Mala strach, zmiešané pocity, chvíľami ho nenávidela, potom seba a všetko dokopy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Už vo dverách si všimla, že bol iný a ešte predtým, ako by s čímkoľvek začala, povedal: „Spravil som najväčšiu hlúposť v živote a viem, že ma ani priznanie neospravedlní, ale musím ti to povedať hneď. Prehnal som to s alkoholom a neovládol som sa....“ Bolo to dlhšie, ale tam až zasahovať nechcem. V tej chvíli však zareagovala s pokojom a rozvahou. Hoci ju to ničilo , váźila si jeho úprimnosť a zároveň vedela, že sa musí aj ona ospravedlniť za to, ako sa posledné mesiace správala. On takúto reakciu nečakal a preto ho to mrzelo ešte viac. Od toho dňa sa obaja zmenili a snažili sa začať odznova. Stálo im to za to a vedeli, že to ukončiť nechcú. S tehotenstvom sa mu priznala až po mesiaci od toho momentu, ktorý ich mal zničiť, ale nestalo sa tak. Bol šťastný a stále je. Obaja sú. Hoci nie každý deň, celkom sa o to snažia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mohla zareagovať podráždene, mohla ho vyhodiť, spraviť scénu, pomstiť sa mu, zničiť ho, zosmiešniť, opustiť a všetko ukončiť. Dala mu však šancu. Nie preto, že svet je už dnes taký a málokto je verný, ale preto, že ho milovala a miluje. Ich dvoch, spoločne. Vedela, že už mesiace nebola ideálnou partnerkou, že im to neklapalo, že sa to môže a nemusí stať každému. V mojich očiach nie je slabá žena, aj keď som si sama dlho myslela, že neverného muža nezmeníš. Vlastne nikdy nevieš, kedy ťa tvoja partnerka, či partner oklame. Kde máme istotu? Nepriestrelné dôkazy? Kto nám zaručí to, že náš partner nám bude naveky verný a kto hovorí, že to je nemožné? Všetko je to vec pohľadu, snahy, prístupu, lásky a nás. Druhá šanca sa niekedy oplatí, možno aj tretia a inokedy zase ani tá prvá. Tvoje srdce vie, kto to myslí vážne a kto ťa aj zajtra oklame...

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu