reklama

Kedy muž požiada ženu o ruku?

Tentokrát to bude z inej strany. Jeden z mužov sa mi zveril so svojimi slovami a pohľadom, ktorý ma istým spôsobom najskôr prekvapil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ide o muža, ktorého identita je úplne nepodstatná, pretože slová a jeho pohľad povedia všetko potrebné.

„S priateľkou sme spolu už viac ako tri roky a preto je podľa nej prirodzené, aby sme náš vzťah niekam posunuli. Ona presne vie aj kam. Avšak ja v tom nemám úplne jasno. Možno budú moje slová znieť tvrdo a niektoré ženy ma v duchu zatratia, ale musím vám jednoducho povedať, prečo muž žiadosť o ruku naťahuje, prekrúca, nechce sa mu o nej hovoriť a bol by najradšej, ak by táto povinnosť nikdy prísť nemusela. Teda pokiaľ je na tom rovnako ako ja. Moja priateľka je krásna žena a je mi s ňou dobre, ale nie je to zrejme to, čo chcem na celý život. Viem, že by som to mal tým pádom ukončiť, hoci zároveň si uvedomujem, že som si na náš spoločný život zvykol. Celkom skoro sa ku mne nasťahovala, stará sa o byt, mám vždy navarené a vlastne mám takmer všetko, čo chlap potrebuje. Napriek tomu si ju vziať za manželku nechcem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Pýtate sa prečo? Lebo mi dala všetko a spravila to príliš skoro. Dnes ju dokážem už úplne prečítať a viem, že by neodišla. Som si ňou tak veľmi istý, že ma to istým spôsobom odrádza. Nie, nepotrebujem hrať hry, ale potrebujem ženu, ktorá má istú osobnosť, pozná svoje hranice a nepristúpi na všetko, čo ja chcem. Musí mať nejaké tajomstvo, niečo, čo by som chcel reálne objavovať. Taktiež by mala mať svoj osobný život a nebyť k dispozícií vždy keď mi to vyhovuje. Tá moja je dobrá žena, netvrdím, že nie, ale jednoducho povedané, nemá svoju osobnosť. Kvôli mne ju úplne stratila. Ak tvoj partner príliš dlho naťahuje ďalší krok, váha, slová o budúcnosti ho nebavia a pri tejto téme je takmer vždy vytočený, niečo za tým bude. Vy ženy si to však nepriznáte, hoci uvedomte si, že to celé od začiatku riadite. Aj keď ste plné emócií, nestraťte hlavu a svoju osobnosť kvôli nikomu. Nerobte niektoré kroky príliš skoro a hlavne nezabudnite na hodnotu. Verná partnerka je jedna vec, kým partnerka bez vlastného názoru a osobného života je o niečom úplne inom. Občas, keď nájdeme tú správnu ženu, sme ochotní do toho skočiť hneď, ale keď máme už všetko, väčšinou ešte istý čas pobudneme a potom jedného dňa bez odpovede odídeme. Asi nie nadarmo sa hovorí, že žena by nikdy nemala byť príliš a nemala nasledovať novodobé obrátené trendy vo vzťahoch.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V prvom momente som mu chcela povedať o tom, že je skutočne sebecký, keďže žil so ženou, s ktorou nič ďalšie neplánoval. Nakoniec som si však uvedomila, že to nie je iba v ňom a v jeho pohľade, ale v každom z nás. My ženy robíme kvôli láske viac, ako by sme mali a muži si to viac berú bez zaváhania. Nie je to ich problém, ale celkový stav sveta. Ak sa aj ty pýtaš, kedy konečne váš vzťah naberie inú úroveň, zastav sa a skutočne sa zamysli. Nedala si mu už všetko, čo chcel? Vieš, kto naozaj si? Máš aj svoje hodnoty, alebo si ich zahodila len preto, že si už nechcela byť sama?! Vzťah nie je šprint, ale tempo, ktoré by sme mali držať spoločne. Nestrácajme preto hlavu pri prvých pekných slovách a pozrime sa na to, ako sa veci skutočne majú...

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu