reklama

Si žena "na chvíľu," alebo na celý život? Traja muži majú odpoveď

Lebo je nás veľa, lebo sa stále viac a viac ponúkame a lebo sa to stalo realitou. V čom sa ženy na celý život líšia od tých, ktoré chcú muži iba na chvíľu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vieme byť krásne, úspešné a neprehliadnuteľné. Jednoducho medzi ženami je dnes obrovská konkurencia. Nielen vďaka vzhľadu, ale aj kvôli správaniu. Vieme, ako na to, kedy a s kým. Možno aj preto si muži vyberajú dnes z väčšieho množstva žien, než tomu bolo v minulosti. Hoci to znie kruto, dnes keď odíde jedna, hneď za ňou po istom čase príde ďalšia. Ako však zistiť, ktorá v tom vzťahu pobudne dlhšie, ktorá zostane? Tentokrát som sa spýtala na názor troch mužov v strednom veku a mala som pocit, že to všetci traja vnímajú veľmi podobne. Ich názory som si pospájala do jedného a vzniklo mi z toho toto. Žena, ktorú chcú na celý život by mala byť takáto:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Pre mňa to nebolo ani tak o výzore, ako o tom, ako som sa s ňou cítil. Na prvý pohľad nebola môj typ a úplne sa líšila od ostatných, ale na ten druhý pohľad som vedel, že takto dobre mi ešte so žiadnou ženou nebolo. Nekonečné rozhovory, obrovské sympatie a pocit, ktorý by som nemenil. Ani dnes, ani zajtra, vlastne nikdy. S tou mojou som už 8 rokov a aj keď ma občas neskutočne vytáča, ľúbim ju. Hlavne kvôli tomu, že nikdy nestratila svoju tvár a nezmenila sa len preto, že ja som bol zvyknutý na niečo iné. Je to jednoducho taká moja rebelka. ...V mojom prípade to bol ten jej neuveriteľný odstup. Vždy si všetko potrebuje dopredu premyslieť a nepripúšťa si ľudí, kým ich nespozná. Je veľmi svojská a silná osobnosť. Dlho som si ku nej hľadal cestu a priznám sa, že kvôli inej by som toľko námahy už neobetoval. Avšak dnes už viem, ako na ňu a viem, že toto je žena, s ktorou chcem zostať čo najdlhšie to bude možné. ... Ja nemám priateľku, ale keďže som si prešiel vzťahmi, viem, čo by som chcel a čo naopak nie. Vždy som to so ženou ukončil, keď som videl, že jediný stred vesmíru som bol len ja sám. Žiadne ambície, sny, plány. Odradilo ma tiež to, keď žena nebola ženou, ale dávala sa do pozície neomylnej ženy v nohaviciach. Všetko riadila a všetko musela mať pod kontrolou. Zo všetkého najviac ma však odradili ženy, ktoré dali veľa príliš skoro. Ak žena podľahne po jednom stretnutí, kde mám istotu, že nepodľahla tomu predo mnou a tomu za mnou rovnako rýchlo? A hlavne, čo viac mi ešte môže ponúknuť?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

To, či sa staneš ženou na chvíľu, alebo ženou na celý život - záleží len na tebe. Ty si tá, ktorá rozhoduje o tom, čo bude, čo nie a hlavne s kým, prečo a kde? Samozrejme, že tam musia byť sympatie, či krása, ale aj niečo viac. To, čo dáš len ty. Ty si tá, ktorá by mala zostať ženou - svojskou a predsa prirodzenou. Nemusíš sa riadiť podľa žiadnych prísnych pravidiel, pretože stačí, ak budeš počúvať srdce a seba. Ty vieš, ktorý muž za to stojí a čo všetko si ochotná dať zo seba. Neponúkaj sa lacno, neži len z lásky, ale staň sa tou, ktorá je. Existuje, miluje a neustále na sebe pracuje. Lebo až vtedy si pripravená, keď muža nepotrebuješ... 

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu