reklama

Môj kamarát sa chcel rozviesť, reakcia jeho "milenky" ma šokovala

Už dlhšie som uvažovala nad tým, či je niečo, čo by dokázalo zachrániť aj partnerov, ktorí si prestanú rozumieť. Či existuje nejaká tajná ingrediencia na to, aby to znova fungovalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Poviem vám, že ma vždy mrzí keď vidím svoje kamarátky, ale aj akékoľvek iné ženy hádajúce sa s ich partnermi. Tie nenávistné pohľady, ktoré sa zjavili na ich tvárach až časom. Predtým to bolo celé o láske, plánoch a vášni. Po rokoch? Urážky, rozkazovanie, nevera, podvody, klamstvá a podobné veci, ktoré im navzájom ubližovali. Ani jeden z nich v tom samozrejme nebol a ani nie je nevinne. Len včera som stretla kamaráta zo školy, ktorý mi povedal slová, na ktoré tak skoro nezabudnem. On sám je ženatý už viac ako 5 rokov a hoci sa brali v mladom veku, dodnes im to funguje. Teda aspoň som mala taký pocit z ich fotografií na internete, keďže ich dvoch som stretávala len minimálne. Keď mi začal hovoriť podrobnosti, zostala som prekvapená. Vraj sa s ňou chcel rozviesť už po dvoch rokoch manželstva, vraj to bolo medzi nimi na nevydržanie a všetko len preto, že každý si išiel časom to svoje. Svoje potreby, požiadavky, očakávania. Žiadne my, ale ja a až potom my dvaja. To potom však takmer nikdy nenastalo, keďže si viac ubližovali, akoby sa milovali. Povedal, že to bolo strašné obdobie, ale potom sa tesne pred tým, akoby jeden z nich podal žiadosť o rozvod niečo zmenilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Videl som na nej časom všetko len to zlé a už som nemal silu to ďalej riešiť. Bol som na jednej akcií a stretol tam mladú ženu. Krásnu a príťažlivú. Skvele sa nám spolu rozprávalo a páčila sa mi jej bezproblémovosť. Jednoducho som si zrazu po niekoľkých stretnutiach s ňou uvedomil, že potrebujem zmenu. Chcel som pri sebe niekoho, kto nič nerieši, kto mi nič nebude vyčítať a bude si užívať daný moment. Žiadne plány, akcie, ktoré nemám rád a žiadne "milé povinnosti." Stretávali sme sa dlhšie a zašiel som až tak ďaleko, že som ju jeden večer keď nebola manželka doma pozval ku nám. Ešte predtým, akoby sa niečo stalo, sa zrazu zastavila a povedala, že to nemôže spraviť. Nerozumel som jej a potom mi to krátko vysvetlila: "Nechcem si vybudovať svoje šťastie na nešťastí tvojej partnerky. Sama by som niečo také niesla extrémne ťažko a nechcem aby si ju opúšťal. Musíte to obaja skúsiť znova. Aj mne v minulosti skrachovali vzťahy a preto viem, že toto nič nerieši." Povedal som jej, že to už nefunguje a že sa chcem rozviesť a ona mi na to povedala, že to nikdy nebude fungovať na sto percent, ale láska za to stojí a treba na nej pracovať. Vraj by dala všetko za to, aby s bývalým viac komunikovala. Láska je niečo, čo by som mal vraj živiť každý deň a nielen občas. Uvedomil som si, že som v poslednej dobe myslel hlavne na svoje dobro, na to, že sa necítim dobre, ale jej pocity ma netrápili. Zrazu som si vybavil naše začiatky a všetko to, čo nás spojilo dokopy. Hoci tam nebolo už žiadne extrémne zamilovanie, ani nemuselo. Vytvorili sme spoločne domov a ja nemôžem z neho utiecť len preto, že už sa mi nechce pracovať na vzťahu. Možno to bude znieť klišé, ale je to akoby si odišiel z domu, ktorý si vlastnými rukami staval roky len preto, že sused si vedľa teba postavil krajší. Povedal som si, že bude lepšie ak spravím nejaké menšie zmeny v tom našom a nebudem zbytočne hľadieť na to, čo je vonku, ale na to, čo sa deje u nás a s nami. Nechcel som už od problémov zutekať ako zbabelec."

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Hovoril toho ešte viac, ale tieto riadky vystihli celú podstatu. Musíme si všetci už konečne otvoriť oči a prestať si predstavovať to, aké by to bolo, keby sme s niekým iným, ale vnímajme človeka, ktorý je aktuálne pri nás. Nemyslime si, že lásku nájdeme na každom rohu a neberme lásku niekoho ako samozrejmosť. Odpúšťajme a posúvajme sa ďalej. Nebojujme proti sebe, ale komunikujme. Buďme ľudskejší a viac sa chápme. Nehľadajme chyby a nepozerajme na minulosť, ale žime teraz. Neplánujme, ale spolu sa posúvajme. A hlavne vždy keď máme pocit, že svojho partnera, či partnerku už nemilujeme, pozrime sa na to celé s odstupom a s chladnou hlavou. Nie nebude to vášeň 24/7, nebude to dokonalosť, ale budete to vy dvaja. Raz ste sa zamilovali a robte to znova a znova. Nespravte chybu len preto, že vás partner nahneval a nehľadajte oporu v cudzej posteli. Pretože občas stačí aj pár minút, či krátka nočná skúsenosť a stratíte navždy človeka, ktorý vás miloval a to len preto, že ste a existujete. Áno mal na vás nervy, kričal, občas treskol dverami, ale nikdy by vás neopustil. A to je viac ako čokoľvek na svete. Ten pocit. Ten človek. Ten muž a tá žena.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... okrem toho klobúk dole pred ženou, ktorá dokáže myslieť na druhú namiesto seba. ♡

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu