reklama

„Bola som neverná..“

Poznáte ten pocit, keď spravíte niečo, čo chcete vrátiť späť, ale už to nie je možné? Je to ako keď rozbijete vec a tie kúsky nikdy tak dokonale nezlepíte. A preto...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Myslela si, že jej sa to nikdy nemôže stať. Vraj má veci pod kontrolou a vo vzťahu by nikdy nepodviedla. Vždy hovorila, že nechápe ľudí, ktorí to jednoducho spravia. Vraj ako môžu s tým pocitom potom spávať a ako môžu objímať človeka, ktorého podviedli? Ja sama som už pri týchto vyhláseniach: „Nikdy by som...“ viac ako opatrná. Viem, že človek si povie, ale keď je tam a v tej situácii, zrazu podľahne. Tak ako ona. Svoj príbeh mi nehovorila preto, aby sa s ním pochválila, ani preto, aby som ju zachránila, skôr preto, aby nikto iný nespravil rovnakú chybu ako ona. Hoci potom si človek aj tak povie, že na vlastných chybách sa naučím najlepšie však?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

„Bola som neverná.“ Pozrela sa na mňa s tými výraznými zelenými očami a ja som si najskôr myslela, že si len robí srandu. Avšak ako som ďalej počúvala, pochopila som, že to nie je žiadna vymyslená vec, či vtip. Sedeli sme vonku na lavičke, keď povedala niečo, čo mi zostane v hlave doteraz. „Viem, že sme spolu už 6 rokov, že náš vzťah je pre okolie dokonalý, to všetko si uvedomujem, ale bola to pre mňa akási nuda. Stále to isté každý deň a preto som si povedala, že nie je nič na tom, ak si začnem písať s mužmi. Sociálna sieť bola ideálna pôda na to, aby som si vedela v hlave vytvoriť dokonalejšiu predstavu aspoň na malú chvíľu. Myslela som, že nič zlé nerobím. Nepísala som si iba s jedným, ale bolo ich viac. Každý z nich mal tých pár percent tajomna, ktoré chýbali môjmu mužovi. Nevinné rozhovory, dlhé telefonáty, až som popritom zabudla na existenciu vlastného partnera a začalo to škrípať. Obviňovala som za to všetko jeho, pretože sa nesnažil tak, ako som chcela, v hlave porovnávala a myšlienkami pri hádkach odchádzala inam. Chytala telefón do ruky viac, ako to bolo potrebné. Dnes už viem, že to je čistá závislosť. Máš v rukách svet, kde môžeš všetko a preto tam tak radi utekáme. Klikáme, pozeráme, zatvárame. To isté som robila aj ja. Bolo to choré, trvalo to dlho, až som sa s jedným z týchto dokonale prezentujúcich sa mužov nakoniec stretla. Vzal ma na perfektné rande, na skvelé miesto a na top večeru. Humor mu tiež nechýbal a v hlave som si po pár pohároch vína hovorila, že si predsa zaslúžim viac. Áno viem, ten môj ma "iba" miloval, len ja som chcela viac. Myslela som si, že to viac tam zrazu je, akosi mi to celé pohltilo myšlienky. Nakoniec sme skončili u neho. Až ráno som si uvedomila čo som spravila, keď som si na telefóne našla asi 5 zmeškaných hovorov a správu: „Láska, mám na teba počkať s večerou?“ Môj nový objav však ráno nelenil a iba hľadel do telefónu a povedal, že to bolo fajn, ale bude lepšie ak už pôjdem. Sladké reči z posledného večera zmizli. Bolo mi zo seba zle a potom som si uvedomila, že slová zostanú len slovami, kým skutky sú najviac. Som hlupaňa a teraz neviem, či sa priznať, alebo mlčať po boku muža, ktorý mi zrazu pri pohľade na dnešný prázdny svet okolo mňa úplne stačí...“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jej úprimné slová ma dostali a hoci objatia nemusím, objala som ju. Aj ona podľahla pokušeniu, keďže vyzeralo tak dokonale, ale nesúdila som ju, lebo sama neviem, ako by som sa zachovala. My ľudia sa tvárime, že máme všetko pod kontrolou a sme lepší ako tí druhí. Avšak viem, že mám tiež sama čo meniť a naprávať. Najdôležitejšia lekcia z toho celého je tá, aby sme začali žiť v realite. Prestali pozerať do telefónu a hľadať tam šťastie, ktoré zmizne hneď ako sa preklikneme ku ďalšej aktraktívnej osobe. A hlavne si vážiť tú lásku, ktorá je reálna a nie vymyslená a rozprávková na pohľad. Rozprávajme sa a nezatvárajme sa s hnevom pred vlastným partnerom, či partnerkou. Nenahovárajme si, že tá druhá osoba je lepšia ako on, či ona, lebo aj ona má svoje nedostatky, ktoré však ukáže neskôr. Ak máš pri sebe človeka, ktorý je fér a ľúbi ťa, buď vďačný a správaj sa tak, aby to bolo stále lepšie. Nie s iným, ale medzi vami dvoma. Vypni, zhasni, odlož a aspoň dnes v posteli neťukaj. Pretože kým ty, či ja, či on hľadíme do telefónu, človek vedľa nás iba ticho dúfa, že si ho opäť všimneme tak, ako kedysi. Skutky sú viac ako akékoľvek sladké a prázdne slová.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Naozaj sa ti oplatí zahodiť 90% dokonalosti tvojho partnera za 10% lákavej ilúzie?

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu