reklama

Nový rok - Nová láska v mojom živote!

Dnes je posledný deň a tiež posledný článok, ktorý vám píšem v tomto „starom“ roku. Práve preto som sa rozhodla byť ku vám dnes úplne otvorená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niektorí si dnes dávajú predsavzatia, potom je zas skupina ľudí, ktorí sa dnes rozhodnú skončiť niečo, čo dlhodobo nefunguje, alebo tí, ktorí sa rozhodli začať odznova. Ty možno patríš do skupiny tých ľudí, ktorí to vôbec neriešia, dnešok oslávia a idú ďalej rovnako, ako fungovali doteraz. Je jedno, ako si na tom, ak máš v živote vysporiadanú jednu vec. Ja osobne ju pokladám za najdôležitejšiu a je ňou láska. Tvoj a jeho, náš, či ich vzťah. Zatiaľ som v mojom okolí a medzi ľuďmi nestretla človeka, ktorý by chcel byť bez nej, alebo ktorému by nezáležalo na tom, aby mal pri sebe nejakú blízku osobu. Láska je základ, vďaka ktorému sme tu na svete, vďaka ktorému existuje dobro a vďaka ktorému sme k sebe lepší a naše egá krotíme o čosi ľahšie. Dnes to bude o mojom novom vzťahu, ktorý sa bude týkať aj teba. Každého jedného z vás.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre mňa samú sú začiatky najobľúbenejšou časťou každého vzťahu a vlastne akéhokoľvek obdobia v živote. To sú tie momenty, kedy sa do vecí vkladáme naplno a to, čo sa stane ďalej záleží už len na nás a našej vynaloženej energií. Tentokrát som sa rozhodla dať láske a tej osobe všetko. Sama som si v minulosti prešla rozchodmi a sklamaniami, veď som tiež len človek. Avšak nikdy to nie je problém len jednej strany, ale sme v tom celom spoločne. Preto, ak niečo skončilo, nehraj sa na víťaza, ani na porazeného. Ste v tom spolu. Ja som sa rozhodla začať úplne nanovo, keďže láska je zmysel života. Musím uznať, že to je to najlepšie, čo ma v živote stretlo. Som vďačná, že ten človek zostane už navždy, že ma bude milovať tak, ako to potrebujem a že nepovie pri problémoch zbohom, ale skúsme to znova. Možno inak, ale spoločne. Teším sa na každý náš spoločný moment, na každé nedorozumenie, na všetko, čo život prinesie. Nie je nič lepšie, ako vedieť, že to neskončí. Pýtali sa ma, ako si môžem byť tým celým taká istá, veď život môže priniesť hocičo. Ja však viem, že tentokrát to bude iné a tá osoba v tom so mnou bude dokonca.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak, ako aj ja, zvládneš to aj ty. Láska na celý život je úplne reálna záležitosť, pokiaľ ťa tá druhá osoba miluje a rešpektuje natoľko, že to s tebou nevzdá, lebo vie, že ty to nikdy nevzdáš bez boja. Bude ťa milovať preto, kto si a bude sa snažiť o to, aby si bola tou najlepšou verziou seba. Bude tam vždy, keď ju potrebuješ, lebo na výhovorky sa nespolieha. Je to láska, ktorá neodíde, ale zostane. Dnes, zajtra, navždy. Ak sa pýtaš, ako ju nájdeš, mám odpoveď.

Viac vo videu: https://www.youtube.com/watch?v=5zL4jzDt7hk&t=

Prajem vám krásny Nový rok 2019 a hlavne lásku, ktorá neodchádza, neprechováva nenávisť, neponižuje, nepraje nič zlé, ale miluje. Každý deň o niečo viac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem, že si. :)

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu