reklama

Ako som sa pomstila svojmu ex

Keď nám niekto ublíži, podvedie nás, alebo opustí, jediné, na čo myslíme takmer všetci, je pravdepodobne pomsta. Chceme, aby trpel tak, ako my. Aj ty?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ak si sa náhodou aj ty sám, či ty sama ocitla na mieste druhej, podvedenej, oklamanej, či opustenej ženy a máš potrebu to svojmu ex všetko zrátať..

Niektoré z vás mi písali o tom, čo všetko vymysleli a ako tým všetkým zároveň vrátili svojím ex partnerom bolesť, ktorú im spôsobili. Vy ostatné, ste sa ma pýtali, ako sa z toho prázdna a bolesti dostať a dokázať znova niekomu veriť. A potom sú tu ešte tie, ktoré stoja na medziposchodí, trpia a snažia sa preniesť svojím vlastným spôsobom. Avšak v mnohých prípadoch je zdá sa - pomsta vždy sladšia, ako obyčajné prenesenie sa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznávam, že aj ja som kedysi a niekoľkokrát mala zlomené srdce. Veď som tiež len človek. Kedysi by som si to tak ľahko nepriznala, avšak dnes je to už minulosť a pred realitou si oči nerada zatváram. Jednoducho to je tak. Všetko to bolí o to viac, keď ste toho konkrétneho človeka naozaj milovali a on jednoducho odišiel bez slova, alebo vás podviedol, alebo vás neustále klamal, či urážal a ubližoval vám. Práve pre toto všetko som sa vám rozhodla napísať môj vlastný príbeh.

Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Tiež som hľadala spôsob ako ďalej, občas som sa chcela aj pomstiť, pretože som chcela, aby cítili to, čo ja. Avšak nakoniec mi pomohlo to, že som si uvedomila jednu vec. Nedokážem a ani sa nechcem pomstiť človeku, ktorého som kedysi milovala. Veď sme toho prežili spolu veľa a nikdy by som nechcela, aby cítili niečo podobné ako ja. Sama vieš, že tá bolesť je občas poriadne intenzívna a to prázdno ešte viac. To však neznamená, že mu to musíš vrátiť späť. To, že nechceš odplatu, ale ideš ďalej z teba nerobí slabú ženu, ale silnú. Prestaňme si namýšľať, že pomstou niečo vyriešime. V skutočnosti spôsobujeme ešte viac bolesti, nielen im, ale aj sebe. Pozbierajme sa zo zlomených sŕdc, skončených vzťahov, zo všetkého, čo nám ublížilo, postavme sa a pokračujme ďalej. Bez hnevu, nenávisti, zatrpknutosti. Nič sa nedeje len tak bez dôvodu a na svete je dosť zla aj bez toho, aby sme my do neho pridávali niečo ďalšie. Občas stačí, keď tomu druhému, ktorý nám ublížil odpustíme a zároveň s ním prestaneme akokoľvek komunikovať. Ticho je jediné, čo si dotyčný zaslúži. Pretože okrem toho, že lieči, dáva priestor aj na to, aby si ten druhý uvedomil, čo stratil. Ty mu to pripomínať nemusíš. On príde na to časom sám. Jedného dňa si uvedomí, že úprimná láska jednej ženy je viac, ako niekoľko žien v posteli naraz, že úprimnosť nebude hocikde, že pochopenie nenájde u hocikoho a hlavne, že ten istý pocit, ktorý mal, keď ste boli spolu už nenájde v nikom inom. Vždy to bude už odlišné, ale väčšinou si to všetko bohužiaľ uvedomíme príliš neskoro.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napriek tomu, nech ti urobil čokoľvek, zabudni na pomstu. Je viac ako potrebné, aby si ani v tej najväčšej depke nezastavila a stále išla za tým, na čom ti záleží, aby si sa nezasekla a nečakala, kým sa niekto zmení, pretože nič také sa nestane. Akceptuj to, čo sa stalo a nechaj ho ísť. Človek je slobodná bytosť a za svoje rozhodnutia sa musí naučiť niesť následky sám. Sústreď sa na ľudí, ktorí ťa majú radi a ak náhodou nikoho takého nemáš, sústreď a investuj čas do seba.

A ako máš znova začať niekomu veriť? Priznávam, je to sakra ťažké, ale počúvaj svoj šiesty zmysel, srdce a hlavu dokopy. Oni nám vždy už pri prvých stretnutiach s novým mužom dávajú trojitý signál o tom, čo je a čo nie je správne. Nebuď zaslepená vonkajškom, prikrášlenou prezentáciou na sociálnych sieťach, či inou klamlivou reklamou. Pozeraj sa na jeho skutky, na to, koľko času do teba investuje, ako sa ku tebe správa a hlavne daj tomu šancu. Pretože nikdy nevieš, či to nie je už naozaj ten posledný a správny muž, na celý život. Neprestaň veriť, že láska existuje. Lebo je to jediná vec, ktorá má skutočný zmysel a vec, ktorá je v tomto svete naozaj potrebná. Ak si ešte nevidel/a moje posledné video: https://www.youtube.com/watch?v=Gujj7ZULHEY

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu