reklama

Keď muž nemá čas na rodinu. Čo má žena robiť?

Viaceré z vás sa ma pýtali, čo robiť a ako prinútiť muža, aby sa viac zaujímal o rodinu. Potom som mala rozhovor s jedným otcom, ktorý mi povedal toto...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Všetko v živote má svoje pre a proti a preto aj nasledujúce slová sú len jednou stranou mince.

"Moja manželka mi neustále vyčíta, že nemám čas na rodinu a mal by som si určiť priority. Vraj ma zaujíma iba práca a ona s deťmi sú na poslednom mieste.." Ona nie je jediná a ani on nie. Realitou dnešnej doby je nedostatok času, veľa práce a milión iných záležitostí, ktoré nám zamestnávajú hlavu a oberajú nás o čas. Preto chápem obe strany. A potom pokračoval...

"Vieš, ak by som nechodil do práce, nemali by sme sa tak dobre ako sa máme. Nič nám v podstate nechýba. Ok chodím unavený a občas neskoro, ale len preto, že mám toho veľa. Myslí si, že na nich nemyslím, ale celý deň ich mám v hlave a domov sa vždy teším. Hoci doma ma čakajú iba výčitky a tichá domácnosť. To tiež človeka položí a demotivuje. Neospravedlňujem sa za to, že som tam neni vtedy, keď chce, ale chcel by som, aby pochopila, že to robím pre nich."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom sme sa ešte dlho rozprávali a keďže ho poznám už zopár rokov viem, že svoju ženu naozaj miluje. Jej pohľad na vec som si vypočula už niekoľkokrát a aj keď nemám záujem nikomu držať stranu chápem ich oboch.

Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Nie, nemyslím si, že žena má celé dni stáť v kuchyni a byť tou jedinou, ktorá sa zaujíma o domácnosť, ale napriek tomu si myslím, že by ženy mali byť občas menej agresívne a podráždené, pokiaľ majú po svojom boku muža, ktorý ich miluje a spravil by pre nich prvé a posledné a hlavne vtedy, ak sa o nich stará a im nič nechýba. Lebo to nie je žiadna samozrejmosť v dnešnej dobe nájsť muža, ktorý je zodpovedný a pracovitý. Hoci je to náročné, každý by mal do manželstva dať denne to, čo môže. Ty žena dávaj lásku a vytvor rodine domov a ty muž pocit bezpečia a ochranu. Len vtedy, keď to bude vyrovnaná práca to bude fungovať. Ty si predsa matkou a on otcom. Neočakávajme preto viac, ako môže ten druhý v rámci možností dať a dávajme toľko, koľko naozaj môžeme. Prestaňme byť na seba agresívni, prestaňme sa porovnávať a medzi sebou súťažiť, nevracajme sa do minulosti, nerobme skutky s očakávaním, že ten druhý je potom na rade, nevytvárajme doma peklo a milujme sa navzájom tak veľmi, ako sa len dá. Láska, úcta a pochopenie vyriešia všetko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemajme v hlave predstavu, že niečo v domácnosti je iba čisto ženská a niečo iba mužská úloha. Všetko je to o dohode, láske, pomoci, zdravom rozume a reálnom pohľade na váš rodinný život. Nevyčítajme, ale riešme spoločne. Každý deň bez toho, aby sme to niekedy vzdali.

Rodina je najviac a teplo domova nenájdeš na každom kroku. Hľadajme preto spôsoby ako sa to dá a nie dôvody, ako to fungovať nebude.

P.S. Muži - práca občas počká, ale deti rastú rýchlo a manželky vás potrebujú rovnako. Ženy - viem, že je toho na nás občas veľa, ale kvôli tomu nebuďme zlé a zatrpknuté.

Samozrejme je iné, ak vás vedome ignoruje, klame, zavádza, či hľadá výhovorky, aby s vami doma nemusel byť. Ak je to tento prípad, je potrebné sa otvorene o veciach porozprávať a riešiť ich čím skôr. Ak je to však len prípad pracujúceho, slušného a bohužiaľ vyťaženého muža, tak je to o inom a nátlak je zbytočný. Treba sa potom rozhodnúť, či chceš, aby muž zarábal a mali ste z čoho žiť, alebo ti to je jedno a chceš ho mať len doma ;) 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=JIA9LPZN9XU&t=9s

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  53x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu