reklama

10 vecí, ktoré ma naučil môj posledný muž

Keďže sa vám snažím písať vždy to, čo si naozaj myslím a prežívam, ani dnes to nebude inak. Mám pocit, že mnoho žien to po rozchodoch už s láskou vzdalo, alebo zostávajú vo vzťahoch, ktoré ich ničia..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Pravdou je, že niektorí ľudia zanechajú v tebe viac, ako by si si v skutočnosti priala. Ak si v minulosti niekoho naozaj milovala, tak vieš o čom hovorím. Aj ty muž to veľmi dobre vieš.

Tiež som si počas nášho vzťahu myslela, že je to „pán pravý“, ten na ktorého sa oplatilo si počkať a prežiť tie predošlé rozchody. Nikomu z nás sa nehovorí ľahko o minulosti, ale ja ti dnes musím povedať, že niektoré konce a hlavne skúsenosti sú viac ako potrebné. Bez lekcií by z nás neboli ženy, ktoré sme dnes a ani z mužov dobrí manželia a partneri.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Naučil ma, že láska nie sú iba prázdne slová a neustále opakovanie „ľúbim ťa.“ Ono to chce reálne skutky a dôkazy, ktoré prežijú aj bez slov. Preto, ak tvoj partner o veciach iba hovorí a skutky sú úplne iné, pozri sa pravde do očí. Nie zajtra, ale dnes. Naučil ma, že by som sa nemala nikdy zmeniť kvôli nikomu. Lebo keď stratíš svoju tvár a to, po čom túžiš, stratíš pomaly aj zmysel svojho života a to by si nikdy nemala dopustiť. Byť lepšou kvôli niekomu je fajn, ale vzdať sa svojich vášní, alebo podstaty je stokrát nie. Naučil ma, že láska a snaha jedného nestačí. Môžeš sa aj rozkrájať, ale ak to celé udržuješ pri živote iba ty, jednoducho ťa to raz unaví. Naučil ma, že nie som polovica, ktorá potrebuje tú druhú polku na to, aby dokázala fungovať, ale som celok, ktorý iba chce byť s tým druhým celkom a vzájomne fungovať. Naučil ma, že o lásku sa neprosí. Nikdy. Ak to musíš siliť, nechaj to radšej ísť. Naučil ma, že vzťah nie je o tom, čo chce jeden z nás, ale to, čo chceme obaja a áno bez kompromisov to nejde. Nikdy. Pripomenul mi, že spoločné hodnoty a ciele sú veľmi dôležité, pretože ak chcete niečo úplne iné, len ťažko to bude fungovať. Pripomenul mi, že kvôli láske sa žiadna žena nesmie vzdať túžby po dieťati a rodine. Prosím ťa nikdy sa nenechaj umlčať mužom a nenechaj, aby ti zakázal stať sa matkou. Hlavne s takým mužom ani nestrácaj čas. Oberie ťa iba o roky života a ty sa matkou už v pokročilom veku zrazu nikdy nestaneš. Naučil ma milovať, nenávidieť, odpúšťať, posunúť sa ďalej a uvedomiť si, že život je skvelý aj bez neho. Len vtedy, keď konečne dosiahneš tento stav spokojnosti a zabudneš na dokonalú predstavu o svojom partnerovi sa veci v tvojom živote môžu zmeniť a pohnúť tým správnym smerom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ženy neproste sa, nezostávajte s násilníkom, nekalkulujte, nečakajte donekonečna kým sa muž pre vás a rodinu rozhodne, nestrácajte roky kvôli „láske“ ktorá túži po úplne iných veciach ako vy, neponižujte sa, nenaháňajte mužov, nebuďte zúfalé, keď náhodou zostanete samé. Prejdite si smutným obdobím, hnevajte sa ak je to potrebné, ale potom sa postavte, odpustite a choďte úplne inou cestou. Všetko, čo potrebujete už máte a to ostatné príde vtedy, keď budete pripravené, poučené a spokojné. Skutočná láska vás naučí veľa, zlomené srdce vám tieto lekcie pripomenie a rozhodnutie byť s niekým, kto za to stojí vás aj jeho zmení. Nikdy nezanevrite na lásku, len sa naučte rozlišovať chlapcov, ktorí nevedia čo chcú od mužov, ktorí vedia, čo je zodpovednosť, snaha, rodina a manželstvo. Život je príliš krátky na to, aby si bola s niekým, kto sa ťa nesnaží milovať naplno. Každý jeden deň. Spoločne. Miluj a buď milovaná.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu