reklama

Pokušenie, ktorému som vo vzťahu podľahla

Po rokoch sa v niektorých vzťahoch a manželstvách stane táto jedna vec. Pokušenie naše každodenné a potom príde medzi dvoch niekto tretí - takmer dokonalý človek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Napísala mi: "Vieš, stretla som niekoho, kto bol úplne iný ako môj muž. Tak pozorný, tak príťažlivý, tak silný a tak významný. Nemohla som odolať a tak som si s ním začala."

Keď som si čítala jej správu, v hlave sa mi odohrávalo ďalších x príbehov s podobným scenárom. Každá zo žien toto pobláznenie nazývala inak. Avšak ja som presne vedela o čom hovoria. Bolo to pokušenie, ktoré príde odnikiaľ a my máme pocit, že keď podľahneme, nás život sa konečne zmení k lepšiemu. Konečne sa budeme cítiť tak, ako sme sa už roky po boku našich partnerov necítili. Konečne nás niekto bude milovať tak, ako nikto predtým. Konečne to všetko začne dávať zmysel. Konečne budeme šťastnejší. Konečne...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest)

Všetko to začne tak lákavo, tak záhadne, tak zvláštne, až nás to úplne pohltí. Aj teba, ju, jeho, mňa. Ospravedlňujeme si všetko tým, že sme len ľudia a bohužiaľ pokušenie je občas silnejšie ako by sme si vedeli predstaviť. Avšak to pobláznenie, tá nová dokonalosť, to naplnenie, tá záhada, to všetko netrvá dlho. Veľakrát príde bolestivé vytriezvenie a my nestrácame len manžela, nášho partnera, nového muža, novú ženu, milenku, ale aj samého seba – samú seba. A to poriadne zabolí a zamáva s naším životom. Prečo sa to stane a prečo tebe a prečo jej a jemu? Lebo nič dobré vraj netrvá dlho. Ale ja si skôr myslím, že preto, aby nás ten zlý, to zlé otestovalo. Nie je to žiadna pomsta, skôr skúška manželstva, vzťahu, sily nášho zväzku. Pokušenie príde takmer vždy a v rôznej podobe, avšak je len na nás ako sa ku nemu postavíme, ako veľmi mu dovolíme, aby zmenilo náš život a vzťahy. Ako veľmi sa necháme zlákať niečím novým, neznámym, príťažlivým. Ako veľmi zabudneme na to, čo máme doma a na to, čo tam bolo roky, ale prestalo nás to baviť. Pretože sa môže stať, že to nové tam bude ako potešenie nachvíľu a keď aj to zovšednie, alebo sa len stratí, zostaneme v ešte väčšom zúfalstve ako predtým. Možno to spravíme preto, lebo chceme, aby to staré skončilo a možno len preto, že sa nudíme. Avšak vždy to nepekne zamáva s tým, čo bolo a možno nebolo ani také zlé. Len sme sa prestali sústrediť na našich partnerov a preto sa to zmenilo a zovšednelo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jej príbeh mal pokračovanie. Nie také, ako v rozprávkach s krásnym koncom, ale pekne bolestivé. Prežila s ním "dokonalých" pár týždňov vášne a potom ju vymenil za iné dobrodružstvo. Jednoducho ho prestala baviť. Bola opozeraná a ona ho tak veľmi milovala. Chcela sa zrazu vrátiť späť, všetko ľutovala, bola zmätená, zlomená, zúfalá, nenávidela seba, nového muža, nevedela ako ďalej. A dodnes to ešte nevie. Avšak jedna jej veta na konci správy to dokonale zhrnula.

„Bola to tá najkrajšia a zároveň najhoršia chyba v mojom živote..“

Výber je vždy na tebe. Neobviňuj okolnosti, osud, zlé načasovanie. Je to len na tebe a tvojom rozhodnutí. Nikdy však nie je neskoro na odpustenie, nápravu a na to, aby sme sa dokázali ovládať. Neospravedlňuj si zlyhanie, ale pouč sa z neho a možno zachráň svoj vzťah skôr, ako ho zničíš jedným zlým rozhodnutím. 

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu