reklama

"Spravila som najväčšiu chybu po rozchode..."

Po rozchode si „liečil“ srdce už takmer každý z nás. Poznáš to aj ty na druhej strane. Kým jeden sa utápa v nezdravých zlozvykoch, iný v „depke“, ten ďalší si nájde rýchlu náhradu v novom vzťahu. Všetko preto, aby sme zabudli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Keď som sa v minulosti, ale aj teraz aktuálne rozprávala s mojimi čitateľmi a s kamarátmi o rozchode, všimla som si jednu vec. Ľudia, ktorí boli tí, čo sa rozišli sa väčšinou len pousmiali a povedali, že to neriešia a vždy si nájdu niekoho ďalšieho, avšak tí, ktorí dostali takpovediac košom to nikdy nebrali na ľahkú váhu. Vždy boli skôr v pozícií, na ktorej nehľadali niekoho iného, ale skôr verili, že ten ich sa jedného dňa spamätá. Rozchod všeobecne je veľmi citlivá téma, ktorú každý z nás vníma inak a to je úplne v poriadku. Avšak dnes ti chcem povedať jeden príbeh, ktorý mi napísala jedna z vás:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

„Spravila som najväčšiu chybu po rozchode.. Môjho ex som naozaj milovala. Boli sme spolu 7 rokov a preto som akosi dúfala, že sa vezmeme a budeme spolu už navždy. Prerátala som sa. Namiesto prsteňa ma opustil, pretože nebol na to celé pripravený. Ten rozchod ma úplne zničil. Hoci by som predtým na pomstu ani nepomyslela, akosi ma kamarátky nahovorili, že najviac mu ublížim tým, keď si nájdem lepšieho muža. Vraj vtedy je aj možnosť, že sa ku mne vráti. Ani neviem prečo, ale poslúchla som ich a na jeden z párty som si našla fakt krásneho muža. Slovo dalo slovo a začali sme si spolu. Pri ňom som zabudla na všetky hodnoty, na to, že túžim po rodine a jednoducho sme si iba užívali. Môj ex mi po dvoch mesiacoch napísal, že by sa chcel stretnúť a veľmi ho mrzí, že ma opustil. Avšak ja som sa cítila ako na koni a povedala som mu, že už mám lepšieho. Snažil sa o mňa ešte niekoľko mesiacov, ale pre mňa to bolo málo. Môj nový vzťah bol úplné dobrodružstvo, ktoré vyvrcholilo tým, že som zistila, že nie som jeho jediná žena. Po tom, ako som ho konfrontovala mi povedal, že pre neho to aj tak veľa neznamenalo a opustil ma. Chcela som sa vrátiť k ex, lebo som vedela, že to bol jediný muž, ktorého som naozaj milovala, on ma však už po tom všetkom nechcel ani vidieť. Najhoršie na tom celom nie je ani to, že som zostala sama, ale to, že mi moja nová známosť nechala niečo, vďaka čomu na neho do konca života nezabudnem. Čakám dieťa a teraz neviem, čo s tým..“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno si povieš, ďalšia naivná žena. Avšak je tiež len človekom, ktorý urobil v živote presne toľko chýb, ako každý z nás. Možno iné, ale napriek tomu sa človeka snažím skôr pochopiť, ako odsúdiť.

Avšak ona je príklad toho, že akékoľvek plány, ktoré majú niekomu ublížiť, sa veľakrát otočia proti nám. Najlepšie je po rozchode nevymýšľať taktiky na to, aby sme niekoho dostali späť, aby sme sa mu pomstili, aby cítil to, čo my... nie, nič z toho nás nespraví šťastnejšími. Jednoducho si dopraj čas, priestor a nesnaž sa za každú cenu tú bolesť a prázdnotu v sebe potlačiť. Snaž sa to prijať, spracovať, poplač si, ale nevrhni sa hneď do ďalšieho vzťahu. Niekedy to ani nie je o tom, že urobíme hlúposť, ale ak si s niekým začneme a ten človek je pre nás len rýchla náplasť na zlomené srdce, ver mi, že na konci bude tých sklamaných ľudí viac. Neriešme koľko máme rokov, neriešme, či niečo v živote zmeškáme, nebežme zo vzťahu do vzťahu, neponáhľajme sa a neskáčme do niečoho len preto, aby sme sa pomstili, či nezostali sami. Nesnažme sa nasilu zabudnúť a neľutujme nič, čo sme v minulosti zažili, pretože každý vzťah a láska boli našou skúsenosťou a vtedy sme to tak chceli. Nehovorme zle ani o našich ex, veď sme ich kedysi milovali. A hlavne premýšľajme nad dôležitými rozhodnutiami, predtým, ako ich vykonáme, lebo niektoré veci sa nedajú vrátiť späť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje VIDEO o rozchode: https://www.youtube.com/watch?v=M7YMui8crv8&t=

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu