reklama

Čo robiť, keď muž nemá záujem o vzťah?

Zamilovaná žena nerieši, čo si kto myslí a nemá ani náladu na rady, ktoré by jej nepriniesli to, čo sama očakáva. Chce niekoho a tam to jednoducho hasne. Si na tom rovnako?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Včera mi napísala jedna mladá žena. Celá správa bola o mužovi, ktorého už dlhšie miluje, chce a je si istá, že je to ten správny muž pre život. Avšak má to malý háčik: „Ten muž ju aktuálne nechce.“ Podľa všetkého niečo spolu mali, ale neskôr jej naznačoval, že on nevie, nechce vzťah, potrebuje ešte slobodu... Napriek tomu by chcela byť s ním.

Po prečítaní som si uvedomila, že takmer každá jedna z nás si v živote prešla obdobím kompletného zamilovania sa a nie vždy to skončilo „happy endom“, či manželstvom. Rokmi sa všetko mení a ja som si kládla otázku: „Kde vlastne končí láska a začína závislosť?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám pocit, že v momente, kedy si druhého človeka postavíme príliš vysoko na to, aby sme ešte dokázali vnímať realitu.

Na čo chceš bojovať a snažiť sa o muža, ktorý nemá záujem? Raz som čítala, že ženy, pre ktoré počas detstva znamenala „láska“ utrpenie, trápenie sa, snaženie o pozornosť rodičov, si neskôr myslia, že láska má podobu akéhosi neustáleho napätia, drámy a bez ich snaženia nevznikne a nefunguje. Zabudni na túto predstavu a uvedom si, že láska je tá najjednoduchšia vec na svete. Ona tam buď je, alebo nie. Nepodplatíš ju, nevymyslíš jej existenciu, nevytvoríš ju na počkanie. Ona vznikne sama medzi ľuďmi, ktorí sa rozhodnú ju spoločne zdieľať. Nehovor mi tisícky dôvodov o tom, ako sa k tebe krásne kedysi správal, čo urobil atď. Povedz mi, čo teraz robí pre to, aby ste boli spolu, povedz mi, či ho zaujíma to, ako sa každý deň máš, povedz mi, či ťa chce vidieť aj bez toho, aby si bola ty tá, ktorá každé stretnutie zrealizuje ako prvá. Povedz mi, ako ťa volá, keď ste v spoločnosti jeho priateľov. Povedz mi, či ťa rešpektuje a či mu na tebe naozaj záleží. Povedz mi, čo spraví, keď ho požiadaš o pomoc. Povedz mi, či vie, čo máš rada. Povedz mi, či sa stretávate aj cez deň a len tak, nie len v noci u neho, keď musíš prísť sama. Povedz mi, čo na tebe má rád. Povedz mi viac, ako len to, že ho chceš ty sama. Muž bol, je a bude vždy ten, ktorý pre to, čo chce, spraví naozaj veľa a preto ak nerobí nič - možno len zbytočne robíš sama priveľa. Lásku si nemusíš zaslúžiť, nemusíš o ňu prosiť a hlavne nemysli si, že druhý partner je tvoj celý vesmír. Partner má byť niekto s kým bude tvoj život ľahší a nie komplikovanejší. Niekto, kto prinesie do tvojho života pohodu. Niekto, kto neodíde, ale bude čeliť problémom spoločne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

MOJE VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=oamXODV0sfE&t=

Obrázok blogu
(zdroj: pinterest.com)

Keď muž nemá záujem, nehnevaj sa na neho, neútoč, nepokúšaj sa zmeniť jeho názor, neurážaj sa, ale nechaj ho tak. To je ten najúčinnejší krok, ktorý môžeš spraviť. Nikto nehovorí, že s ním v budúcnosti nemôžeš byť, ale aktuálne rešpektuj to, čo je a nepros sa. Vykašli sa na techniky ako ho zbaliť, ako sa mu pripomenúť, ako byť v jeho očiach tou pravou, či podobné rady. Ak nemá záujem - zbytočne sa ponižuješ. Vzťahy sa možno zmenili, ale stále to vnímam tak, že ľudia po tom, ako vyskúšajú všetko moderné a štýlové sa radi po rokoch vrátia ku overenej klasike. Aj v láske je to podobne. Má to čaro, keď je muž gentleman, snaží sa o ženu a žena sa nemusí prosiť o lásku..

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu