reklama

Ako som stretla lásku v Dominikánskej republike

V živote je možné naozaj všetko a hlavne najviac vecí sa stane vtedy, keď to najmenej čakáš. Niečo podobné sa stalo aj mne. Úplne obyčajná vec a pritom dokonalá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Posledné roky som si myslela, že poznám pravú lásku, viem o nej naozaj veľa, ale zrejme som sa mýlila. S každou pravou láskou prišlo vždy časom to nepríjemné, ale napriek tomu potrebné vytriezvenie. Určite vieš, o čom hovorím, keď poviem, že to jednoducho predtým nebolo nikdy úplne presne to, čo som hľadala. A čo som vlastne hľadala? Hľadala som vôbec niečo? Všetko sa zmenilo pred pár dňami na dovolenke. 

Obrázok blogu
(zdroj: domi dee blog)

Karibik bol vždy mojou vysnívanou destináciou a moje sny sa splnili. Som tu. Stretla som jeho a ju. Dvaja ľudia, o ktorých viem po niekoľkých dňoch a rozhovoroch to, že sú presne predstavou normálneho, zdravého vzťahu a manželstva. Minimálne pre mňa. Stačilo si vypočuť spôsob, akým sa rozprávali, ako o sebe hovorili, všimnúť si rešpekt, ktorý k sebe mali a stále majú, či tú zvláštne čistú „lásku v očiach“, s ktorou sa na seba pozerali. Sú spolu 7 rokov, majú rovnaké hodnoty a hlavne radi spolu trávia čas. Za tých pár dní som ich ani jedného nestretla osamote. Vždy sa držali za ruku a vyžaroval z nich pokoj. Nedalo mi to a spýtala som sa na ich tajomstvo. 
Nemajú a nikdy nemali presné očakávania a predstavy o tom, ako by to malo vo vzťahu byť. Pred pár rokmi sa stretli a jednoducho sa rozhodli byť spolu. Povedali, že sa o všetkom, čo sa v ich živote stane veľa a často rozprávajú. Nie je to to, čo chce ona ani to, čo chce on. Je to spoločná hra a cesta životom. Ani jeden z nich nie je viac, či menej. Povedali, že najlepšie, čo môžu pre vzťah urobiť je nájsť si na seba čas a nikdy nezvyšovať hlas. Nesúťažia o to, kto má pravdu, nehľadajú útechu vonku, ale doma. Obaja sú jednoducho ľudia, ktorí sa rozhodli, že sa budú snažiť o to, aby to fungovalo. Lebo vzťahy sa nerozpadajú len tak, ale preto, že to ľudia vzdávajú a nezmyselne si ubližujú.
Páči sa mi, že ich láska bola a je úplne jednoduchá a predsa tak krásna. 
Vždy som aj ja ako asi každá žena mala predstavu a zoznam toho, aký by mal niekto byť. Ale tajomstvo sa skrýva v tom, aká by som mala byť ja, aby som toho druhého pochopila a dokázali sme spolu fungovať. Romantika je niekedy vlastne úplne obyčajná a tichá - to som si pri nich uvedomila.
Niekedy naozaj pomôže prestať hľadať dokonalého partnera, prestať tlačiť na okolnosti, neriešiť vek, okolie, nekomplikovať, nedomýšľať si a hlavne nehrať hru o to, kto má kedy pravdu. Snaž sa o to, aby sa tvoj partner stal tvojím kamarátom a nikdy jeho priateľstvo neber ako samozrejmosť. Milujte sa ako deti – bez dôvodu a predsa naplno, držte sa za ruky a často sa objímajte. Každý deň, aj keď vám občas ten druhý pôjde pekne na nervy. Nemajte nezmyselné očakávania, ale žite to, čo je s tým kto pri vás stojí a žije. Ak chceš niekoho meniť, radšej ho nechaj ísť, ale ak chceš byť milovaná, tak miluj najskôr ty vždy naplno, nezištne a úprimne. A ty muž rovnako. Pokiaľ chceš mať doma milujúcu manželku, miluj. Bez podmienok a aj so zlou náladou. Miluj.

Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu