reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

reklama

lebo láska

Ako zachrániť manželstvo? Takto!

Dominika Dongova

Ako zachrániť manželstvo? Takto!

Pár dní dozadu mi prišiel mail, ktorý ma inšpiroval k ďalšiemu článku. Možno pomôže práve tebe.

  • 9. aug 2023
  • Páči sa: 8x
  • Prečítané: 1 695x
  • 4
Milý muž, TOTO tvoja žena chce, hoci ti to nepovie..

Dominika Dongova

Milý muž, TOTO tvoja žena chce, hoci ti to nepovie..

Vzťahy a manželstva nie sú len ružové okuliare a sexy úsmev. Realita vie občas nepekne zamávať aj s najväčšími profíkmi.

  • 8. dec 2022
  • Páči sa: 8x
  • Prečítané: 1 399x
  • 4
Môj muž (toto o mne neviete..)

Dominika Dongova

Môj muž (toto o mne neviete..)

Dlhšiu dobu som nenapísala žiaden blog, pretože som potrebovala pauzu od písania a sústredila som sa skôr na svoje súkromie. Napriek tomu je jedna vec, o ktorej ti chcem dnes povedať.

  • 26. aug 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 2 229x
  • 5
Keď ti jeden partner (ne) stačí, skús toto

Dominika Dongova

Keď ti jeden partner (ne) stačí, skús toto

Veľa ľudí tvrdí, že život s jedným mužom, či jednou ženou na celý život je takmer nemožný. Vraj sme neboli od prírody stvorení na to, aby sme boli verní a zostali iba s jedným človekom.

  • 25. feb 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 388x
  • 0
Slovo, ktoré ničí vzťahy

Dominika Dongova

Slovo, ktoré ničí vzťahy

Občas sa stane, že povieme toho viac, ako by sme chceli. A práve toto jedno slovo je pre nás všetkých počas hádok tak časté a zároveň tak veľmi ubližujúce. Vieš aké?

  • 2. okt 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 4 097x
  • 2
reklama
Návod na to, ako milovať muža

Dominika Dongova

Návod na to, ako milovať muža

Nie len nás ženy, ale aj mužov je potrebné milovať správnym spôsobom. Vieš, čo tvoj muž naozaj potrebuje?

  • 11. aug 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 10 400x
  • 4
Ako zmeniť partnera?

Dominika Dongova

Ako zmeniť partnera?

Ak vám vzťah, či manželstvo nefunguje, ak ťa partner podvádza, ak odišiel, ak nie si spokojná a ak si myslíš, že jediná vec, ktorá všetko zachráni je to, že sa tvoj muž, či žena zmení, tento článok je pre teba.

  • 17. jún 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 2 344x
  • 5
Rozhovor s taxikárom o jeho žene

Dominika Dongova

Rozhovor s taxikárom o jeho žene

Keď som si ráno nastúpila do taxíku, nevedela som, čo sa stane v priebehu nasledujúcich pár minút. Ten muž sa správal a hovoril úplne inak ako som čakala...

  • 27. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 735x
  • 3
Ako mi dnešný pád pri behu zmenil pohľad na lásku

Dominika Dongova

Ako mi dnešný pád pri behu zmenil pohľad na lásku

Dnes ráno sa mi príliš nechcelo ísť behať, ale napriek tomu som šla. Musím, chcem, každý deň. To som ešte nevedela, čo sa stane...

  • 14. máj 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 621x
  • 0
Keď muž miluje, ale...

Dominika Dongova

Keď muž miluje, ale...

Častokrát jej opakoval, ako veľmi ju ľúbi a ona sa o neho rada starala. Mali búrlivý vzťah, ale ich láska bola úprimná. Hádali sa, ľúbili sa a nevedeli bez seba žiť. Teda jednu chybu ten vzťah mal...

  • 11. máj 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 641x
  • 0
reklama
Chce, aby si bola taká, ako na začiatku vzťahu? Sprav toto...

Dominika Dongova

Chce, aby si bola taká, ako na začiatku vzťahu? Sprav toto...

Ak sa v poslednej dobe stále len hádate a už ti stihol miliónkrát povedať, že si sa zmenila a že by si mala byť taká, ako na začiatku vzťahu - mám pre teba jeden príbeh, ktorý vám obom pomôže prekonať krízu.

  • 4. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 464x
  • 0
Prečo podvádzame? Je nevera naozaj zlá?

Dominika Dongova

Prečo podvádzame? Je nevera naozaj zlá?

Vždy, keď sa jej niekto z okolia priznal, že svoju polovičku podviedol, krútila nad ním hlavou a nechápala. O pár rokov..

  • 25. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 960x
  • 6
Ako som stretla lásku v Dominikánskej republike

Dominika Dongova

Ako som stretla lásku v Dominikánskej republike

V živote je možné naozaj všetko a hlavne najviac vecí sa stane vtedy, keď to najmenej čakáš. Niečo podobné sa stalo aj mne. Úplne obyčajná vec a pritom dokonalá.

  • 22. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 166x
  • 0
2 tajomstvá šťastného vzťahu

Dominika Dongova

2 tajomstvá šťastného vzťahu

Téma, ktorá vás zaujíma dlhodobo a ja sama s ňou mám veľmi čerstvé skúsenosti. Každá z nás predsa chce, aby jej vzťah vydržal čo najdlhšie a muži to majú rovnako. Takže, ako na to?

  • 18. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 449x
  • 3
Čo robiť, keď muž nemá záujem o vzťah?

Dominika Dongova

Čo robiť, keď muž nemá záujem o vzťah?

Zamilovaná žena nerieši, čo si kto myslí a nemá ani náladu na rady, ktoré by jej nepriniesli to, čo sama očakáva. Chce niekoho a tam to jednoducho hasne. Si na tom rovnako?

  • 5. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 25 144x
  • 11
reklama
"Spravila som najväčšiu chybu po rozchode..."

Dominika Dongova

"Spravila som najväčšiu chybu po rozchode..."

Po rozchode si „liečil“ srdce už takmer každý z nás. Poznáš to aj ty na druhej strane. Kým jeden sa utápa v nezdravých zlozvykoch, iný v „depke“, ten ďalší si nájde rýchlu náhradu v novom vzťahu. Všetko preto, aby sme zabudli.

  • 19. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 476x
  • 13
Prečo ťa tvoj muž, či žena nechce? Dôvod ťa prekvapí

Dominika Dongova

Prečo ťa tvoj muž, či žena nechce? Dôvod ťa prekvapí

Niekedy postačí jedna zmena vo vzťahu na to, aby láska medzi vami nikdy tak úplne a doslova nevyhasla. Hoci ide o malú vec, pre vás dvoch je v podstate dôležitá.

  • 17. okt 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 710x
  • 0
Pokušenie, ktorému som vo vzťahu podľahla

Dominika Dongova

Pokušenie, ktorému som vo vzťahu podľahla

Po rokoch sa v niektorých vzťahoch a manželstvách stane táto jedna vec. Pokušenie naše každodenné a potom príde medzi dvoch niekto tretí - takmer dokonalý človek.

  • 25. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 668x
  • 1
Ako a kde nájsť muža, či ženu na vzťah? 3 spôsoby

Dominika Dongova

Ako a kde nájsť muža, či ženu na vzťah? 3 spôsoby

Cez leto som od vás dostala veľmi veľa správ s podobným problémom. „Neviem, kde ho mám nájsť. Neviem, ako sa s ňou zoznámiť. Neviem, či ešte normálny partner vôbec existuje...“

  • 29. aug 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 316x
  • 8
Rozhovor muža a ženy v lietadle

Dominika Dongova

Rozhovor muža a ženy v lietadle

Dvaja ľudia, muž a žena, jeden let a ja som samozrejme nemohla a ani nechcela predstierať, že ich nepočujem...

  • 18. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 259x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu