reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Dongova

Dominika Dongova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  416
  •  | 
  • Páči sa:  52x

Darujem ti krídla, a jediné čo si želám, vidieť ťa lietať. #domideeblog Zoznam autorových rubrík:  pre tebalebo láskaenglish poems

reklama

pre teba

Najlepšia rada pre muža a ženu, akú som počula.

Dominika Dongova

Najlepšia rada pre muža a ženu, akú som počula.

Každý chce, aby mu jeho vzťah, či manželstvo fungovalo čo najlepšie. A ty možno len chceš nájsť ideálneho partnera...

  • 13. nov 2023
  • Páči sa: 8x
  • Prečítané: 1 967x
  • 4
Príbeh neverného muža. Čo by ste spravili, keby...?

Dominika Dongova

Príbeh neverného muža. Čo by ste spravili, keby...?

Už je to nejaký ten piatok, čo som písala posledný článok, ale pár dní dozadu mi prišla správa, ktorá ma inšpirovala...

  • 25. máj 2023
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 728x
  • 6
Ak ti žena povie túto vetu, nemá o teba záujem

Dominika Dongova

Ak ti žena povie túto vetu, nemá o teba záujem

Nikto z nás nemá rád, keď mu niekto klame, ale napriek tomu, takmer každý z nás aspoň raz v živote použil „milosrdnú lož“ na to, aby sa vyhol nejakej situácií, rozhodnutiu, alebo jednoducho z iného prospešného dôvodu. Aj my ženy.

  • 16. apr 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 21 287x
  • 4
Ak ťa muž ignoruje, túto JEDNU vec nerob

Dominika Dongova

Ak ťa muž ignoruje, túto JEDNU vec nerob

Neozýva sa, ignoruje ťa, alebo ti neodpíše na správu niekoľko dní. Čo robiť a na čo naopak okamžite zabudnúť?

  • 16. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 32 923x
  • 0
Boli sme „priatelia s výhodami“ a potom..

Dominika Dongova

Boli sme „priatelia s výhodami“ a potom..

Tento druh vzťahu preferuje, alebo akceptuje stále väčšie množstvo ľudí. Aká je skutočná pravda a čo všetko nám práve toto priateľstvo môže vziať?

  • 9. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 787x
  • 2
reklama
Kňaz, jeho slová a ja

Dominika Dongova

Kňaz, jeho slová a ja

Ja osobne mám fakt rada nedeľu. Nie kvôli tomu, že je to voľný deň, ale skôr má pre mňa samú akýsi hlbší význam.

  • 24. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 113x
  • 0
Video, ktoré úplne zmenilo môj pohľad na život

Dominika Dongova

Video, ktoré úplne zmenilo môj pohľad na život

Včera večer som náhodné na youtube natrafila na jedno video a uvedomila som si, že to, aký život som doteraz aj ja sama viedla je načase zmeniť.

  • 5. aug 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 532x
  • 1
Ako sa mať rada? Príbeh o žene, ktorá nenávidela svoje telo..

Dominika Dongova

Ako sa mať rada? Príbeh o žene, ktorá nenávidela svoje telo..

Nikdy by som si nemyslela, že žena ako ona bude o sebe niekedy pochybovať, či hovoriť na svoju adresu toľko negatívnych vecí. Napriek tomu, to nie je iba jej problém.

  • 25. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 873x
  • 3
Čo priťahuje ženy? Jeden muž mi dnes povedal..

Dominika Dongova

Čo priťahuje ženy? Jeden muž mi dnes povedal..

Dnes ma na ulici oslovil jeden muž a ja som si len potvrdila, že normálni a dobrí chlapi stále existujú. Hoci si veľa žien myslí, že nie. Čo nás ženy však naozaj priťahuje?

  • 7. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 462x
  • 16
Klamár

Dominika Dongova

Klamár

Poznáš ten pocit, keď svojmu mužovi veríš, si jeho oporou, ľúbiš ho a zrazu zistíš, že všetko je úplne inak? Že ti už dlhšiu dobu klame? Čo s tým?

  • 18. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 484x
  • 0
reklama
Najsilnejšia zbraň každej ženy a muža. Máš ju aj ty?

Dominika Dongova

Najsilnejšia zbraň každej ženy a muža. Máš ju aj ty?

Myslím si, že každý z nás sa aspoň raz ocitol v situácií, kedy si kládol otázky - v čom robím chybu, alebo čo robím inak ako ostatní? Či už sa to týkalo života, práce, vzťahov, čohokoľvek.

  • 17. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 976x
  • 0
Nový vírus a naše vzťahy. Toto ma prekvapilo...

Dominika Dongova

Nový vírus a naše vzťahy. Toto ma prekvapilo...

Som si istá, že každý z nás počul za posledné dva týždne slovo „koronavírus“ tisíckrát, ak nie aj viac. Pýtate sa ma v správach ako sa mám, či som v poriadku a čo si o celej veci myslím. Preto som sa rozhodla napísať nový článok.

  • 18. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 314x
  • 1
Jedna vec úplne zmenila môj osobný život a vzťahy

Dominika Dongova

Jedna vec úplne zmenila môj osobný život a vzťahy

Môj osobný život rozoberám v článkoch pomenej, ale keďže ma čítate už roky a mám vás rada, podelím sa s vami aj o túto skúsenosť.

  • 30. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 355x
  • 6
10 vecí, ktoré ma naučil môj posledný muž

Dominika Dongova

10 vecí, ktoré ma naučil môj posledný muž

Keďže sa vám snažím písať vždy to, čo si naozaj myslím a prežívam, ani dnes to nebude inak. Mám pocit, že mnoho žien to po rozchodoch už s láskou vzdalo, alebo zostávajú vo vzťahoch, ktoré ich ničia..

  • 14. jún 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 12 548x
  • 17
Neuveríte: „Takto som odhalila jeho neveru.“

Dominika Dongova

Neuveríte: „Takto som odhalila jeho neveru.“

Keď mi pred pár dňami po tom, ako som uverejnila moje video prišla táto správa, myslela som, že je to len hlúpy vtip. Avšak celé to bolo úplne inak...

  • 3. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 656x
  • 11
reklama
Toto je muž, ktorý sa s tebou iba zahráva. Na budúcnosť s ním zabudni

Dominika Dongova

Toto je muž, ktorý sa s tebou iba zahráva. Na budúcnosť s ním zabudni

Je vás toľko veľa žien, ktoré hľadáte, skúšate, nemôžete nájsť a časom začínate pochybovať o tom, či ešte je niekto, kto to bude myslieť s vami vážne a na celý život.

  • 21. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 623x
  • 3
Ženské hriechy

Dominika Dongova

Ženské hriechy

Ak chceš vedieť, prečo sa ti všetko v živote kazí, prečo to už zas s tvojím mužom nefunguje, prečo to skončilo, prečo sa ti nedarí, prečo nie si šťastná, tak...

  • 4. feb 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 621x
  • 0
Najlepšia rada po rozchode

Dominika Dongova

Najlepšia rada po rozchode

Áno aj ja sama som si tým prešla a nie, nejdem ti písať ako ti bude bez neho dobre, daj sa dokopy, či iné rýchle rady na zlomené srdce. Bolí to, ale jedna vec ti pomôže.

  • 18. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 729x
  • 4
Novodobý intímny vzťah?

Dominika Dongova

Novodobý intímny vzťah?

Musela som. Prepadla som tomu tak trochu aj ja sama a ako som si všimla je nás viac. Avšak otázkou je, či chceme zájsť ešte ďalej? Vlastne, sú tam aj nejaké hranice?

  • 6. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 752x
  • 11
Môj prvý vzťah? Takto som si to nepredstavovala...

Dominika Dongova

Môj prvý vzťah? Takto som si to nepredstavovala...

Dnes píšem špeciálne pre teba. Mladá žena a tiež ty mladý muž. O mojom prvom vzťahu a prvej láske, ktorá má zmenila, prekvapila a zároveň veľa naučila.

  • 18. dec 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 486x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu